همان‌طور که در جریان هستید، امروز جدیدترین نسخه‌ی سری بازی The Division به صورت جهانی در دسترس کاربران و بازی‌بازان قرار گرفت. حال طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، به‌روزرسانی نوینی برای Tom Clancy’s The Division 2 منتشر شده که برخی از ایرادات موجود در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی را برطرف می‌کند. بی‌شک یکی […]

به‌روزرسانی جدیدی برای بازی The Division 2 منتشر شد

همان‌طور که در جریان هستید، امروز جدیدترین نسخه‌ی سری بازی The Division به صورت جهانی در دسترس کاربران و بازی‌بازان قرار گرفت. حال طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، به‌روزرسانی نوینی برای Tom Clancy’s The Division 2 منتشر شده که برخی از ایرادات موجود در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی را برطرف می‌کند.

بی‌شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری میلادی، عنوان Tom Clancy’s The Division 2 شناخته می‌شد که بالاخره امروز در دسرتس علاقه‌مندان به این سری بازی جذاب قرار گرفت. این بازی تیراندازی سوم شخص در شهر واشنگتن آمریکا جریان دارد که لذت مبارزه و درگیری با دشمنان و حریفان را به بازی‌بازان انتقال می‌دهد. حال به تازگی شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت (Ubisoft)، به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کرده که برخی از ایرادات نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Tom Clancy’s The Division 2 را برطرف می‌کند.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، ایراداتی که باعث می‌شدند تا Castle موجود در بازی پیش از زمان درست آزاد شود نیز برطرف شده‌اند. در همین راستا، اسلحه‌ی Crossbow موجود در بازی، هم‌اکنون قادر است تا چندین هدف را نشانه بگیرد. همچنین یکی از سلاح‌های بازی نیز که عملکرد خوبی نداشت و به درستی کار نمی‌کرد از بازی حذف شد.

نسخه‌ی نهایی بازی Tom Clancy’s The Division 2 امروز برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. در پایان شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی به مطالعه‌ی مصاحبه منتشر شده از توسعه‌دهندگان بپردازید.

منبع متن: gamefa