همانطور که می‌دانید، بازی Castlevania: Harmony of Despair در ابتدا در انحصار کنسول اکس‌باکس ۳۶۰ بود و یک سال بعد بر روی پلی‌استیشن ۳ و سال بعدش در ژاپن منتشر شد. حالا می‌توانید این عنوان را از طریق Backwards Compatibility بر روی کنسول اکس‌باکس وان نیز تجربه کنید. برخلاف دیگر عناوین این سری، Castelvania: Harmony […]

بازی Castlevania: Harmony of Despair را بر روی اکس‌باکس وان تجربه کنید

همانطور که می‌دانید، بازی Castlevania: Harmony of Despair در ابتدا در انحصار کنسول اکس‌باکس ۳۶۰ بود و یک سال بعد بر روی پلی‌استیشن ۳ و سال بعدش در ژاپن منتشر شد. حالا می‌توانید این عنوان را از طریق Backwards Compatibility بر روی کنسول اکس‌باکس وان نیز تجربه کنید.

برخلاف دیگر عناوین این سری، Castelvania: Harmony of Despair بر روی بازی چند نفره تمرکز می‌کند و این قابلیت را به شما می‌دهد تا همراه با پنج نفر دیگر به گشت و گذار در قلعه دراکولا بپردازید. بازی‌بازها می‌توانند از میان شخصیت‌های معروف سری یکی را انتخاب کنند، که از میان آن‌ها می‌توان به آلوکارد (Alucard) اشاره کرد. مراحل و شخصیت‌های جدیدی نیز در طول سال‌های گذشته به عنوان بسته‌های الحاقی به این بازی اضافه شدند.

این بازی هم‌اکنون با قیمت ۱۴/۹۹ دلار بر روی سرویس اکس‌باکس لایو (Xbox Live) به فروش می‌رسد و اگر بخواهید بسته‌های الحاقی را نیز خریداری کنید از ۱/۹۹ تا ۴/۹۹ دلار به قیمت این عنوان اضافه خواهد شد. در حالی که کاربران پلی‌استیشن ۳ این قابلیت را داشتند که با دوستان خود بر روی یک کنسول چند نفره به بازی بپردازند، کابران اکس‌باکس می‌بایست حتما به صورت آنلاین به تجربه این عنوان بنشینند.

چندی پیش بازی Castelvania: Requiem که شامل دو عنوان کلاسیک Castelvania: Symphony of the Night و Castelvania: Rondo of Blood است بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. همچنین اگر از علاقه‌مندان به این سری هستید، پیشنهاد می‌کنم ویدیوی اختصاصی بررسی Castelvania: Lords of Shadow 2 توسط سعید آقابابایی تحت عنوان «طعنه‌ای تلخ، یک بلمونت در قامت دراکولا» را تماشا کنید.

منبع متن: gamefa