این روزها شاهد انتشار اخبار و گزارش‌های جدیدی مبنی بر معرفی بازی موردانتظار Borderlands 3، ساخته‌ی استودیوی گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، در جریان رویداد PAX East هستیم. اما اگر گزارش‌های جدید را واقعی بدانیم، ممکن است که معرفی این بازی با بحث‌های زیادی همراه شود. رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، مدیرعامل استودیوی گیرباکس، به تازگی توییت‌های […]

Borderlands 3 احتمالاً در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود

این روزها شاهد انتشار اخبار و گزارش‌های جدیدی مبنی بر معرفی بازی موردانتظار Borderlands 3، ساخته‌ی استودیوی گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، در جریان رویداد PAX East هستیم. اما اگر گزارش‌های جدید را واقعی بدانیم، ممکن است که معرفی این بازی با بحث‌های زیادی همراه شود. رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، مدیرعامل استودیوی گیرباکس، به تازگی توییت‌های جدیدی در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است که احتمالاً به عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی از طریق فروشگاه اپیک گیمز اشاره دارد.

او قبلاً به سادگی بیان کرده بود که:

من از پشتیبانی کردن از فروشگاه اپیک گیمز هیجان‌زده هستم.

ــ رندی پیچفورد (@DuvalMagic) 5 دسامبر ۲۰۱۸

توییت بعدی او به تاثیرگذاری فروشگاه اپیک گیمز در بازار بازی‌های ویدئویی و حمایت از سازندگان کوچک و بزرگ اختصاص داشت:

امروز از من در این خصوص زیاد سوال پرسیده شده است. برای شفاف‌سازی بیشتر [باید بگویم که]: دوستان ما در اپیک، افراد بزرگی هستند که به سلامت صنعت ما و ارزش کار سازندگان کوچک و بزرگ اهمیت می‌دهند. ورود آن‌ها به این حوزه واقعاً خوشایند است.

ــ رندی پیچفورد (@DuvalMagic) 5 دسامبر ۲۰۱۸

اینک اما، پیچفورد در پاسخ به یکی از توییت‌هایی که به نگرانی از انحصاری شدن بازی جدید استودیوی گیرباکس برای فروشگاه اپیک گیمز اختصاص داشت، بیان کرد که:

چه اشکالی دارد؟ یک رایانه‌ی شخصی یک رایانه‌ی شخصی است – چه کسی اهمیت می‌دهد که بازی‌های خود را از کدام فروشگاه می‌خرید؟ من فقط کنجکاوم که دلیل این قضیه را بدانم. من یک مشتری از پلتفرم‌های مختلف رایانه‌های شخصی هستم.

ــ رندی پیچفورد (@DuvalMagic) 12 مارس ۲۰۱۹

البته هیچ کدام از این توییت‌ها به صورت مستقیم به انحصاری بودن بازی Borderlands 3 برای فروشگاه اپیک گیمز اشاره ندارد و شاید در نهایت، این بازی از طریق فروشگاه استیم در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. شاید رندی پیچفورد تنها در خصوص فکر و عقیده‌ی شخصی خود صحبت کرده است.

فروشگاه اپیک گیمز از زمان راه‌اندازی‌اش، وارد جنگ مستقیم با استیم شده است. اپیک گیمز برای جذب مخاطبین بیشتر، برخی از بازی‌های AAA را به انحصار این فروشگاه در آورده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به عناوینی نظیر The Division 2، بازی Metro Exodus، بازی Super Meat Boy Forever و Phoenix Point و… اشاره کرد.

بازی Borderlands 3 احتمالاً در جریان رویداد PAX East معرفی خواهد شد و سرانجام به سوالات مختلف پیرامون آن، پاسخ داده خواهد شد.

منبع متن: gamefa