بر اساس گزارش وب‌سایت فرانسوی ActuGaming، لیدی گاگا، خواننده‌ی محبوب غرب، در استودیوی بازیسازی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) حضور یافته است و احتمالاً ایفای نقش یکی از شخصیت‌های بازی Cyberpunk 2077 را بر عهده دارد. لیدی گاگا (Lady Gaga) به معنای واقعی کلمه به هر حوزه‌ای سرک می‌کشد؛ این خواننده، ترانه‌سرا، و بازیگر […]

شایعه: لیدی گاگا در بازی Cyberpunk 2077 حضور دارد

بر اساس گزارش وب‌سایت فرانسوی ActuGaming، لیدی گاگا، خواننده‌ی محبوب غرب، در استودیوی بازیسازی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) حضور یافته است و احتمالاً ایفای نقش یکی از شخصیت‌های بازی Cyberpunk 2077 را بر عهده دارد.

لیدی گاگا (Lady Gaga) به معنای واقعی کلمه به هر حوزه‌ای سرک می‌کشد؛ این خواننده، ترانه‌سرا، و بازیگر نیویورکی تبدیل به نخستین فردی شده که توانسته است در یک سال، برنده‌ی اسکار، گرمی، بفتا، و گلدن گلوب شود. او تاکنون بارها به بازی‌های ویدئویی ابراز علاقه کرده است. وی زمانی ساعت ۴ صبح توییتی در خصوص لذت‌بخش بودن بازی Bayonetta منتشر کرده است. اما اینطور که پیداست، وی قرار است وارد فرآیند توسعه‌ی یک بازی ویدئویی نیز شود؛ Cyberpunk 2077، ساخته جدید استودیوی سی‌دی پراجکت رد.

بر اساس گزارش وب‌سایت ActuGaming، منبعی موفق شده تا لیدی گاگا را در استودیوی سی‌دی پراجکت رد در حال ضبط ببیند. این خبر به خودی خود، تا زمانی که توسط این استودیوی لهستانی یا خود لیدی گاگا تائید نشود، یک شایعه است. با این حال، یکی از توییت‌های سی‌دی پراجکت رد که در خصوص ظاهر سایبری گاگا در سال ۲۰۱۲ بوده است، منجر شده تا این شایعه را جدی بگیریم.

البته حضور گاگا در این استودیو می‌تواند به این معنا باشد که او در حال ضبط آهنگی برای این بازی است. ولی جالب خواهد بود اگر او را در قالب یکی از شخصیت‌های بازی Cyberpunk 2077 ببینیم. شاید خبر حضور او در این بازی در جریان رویداد E3 امسال به صورت رسمی اعلام گردد چراکه سی‌دی پراجکت رد قبلاً گفته بود که آن‌ها در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی اعلام نشده است.

منبع متن: gamefa