بیشتر بازی‌بازان استودیوی گیم بیکرز (The Game Bakers) را با عنوان هک اند اسلش موفق و خوش‌ساخت Furi می‌شناسند. این استودیو امروز به صورت کاملا غیرمنتظره از بازی جدید خود رونمایی کرده است. این بازی نقش‌آفرینی و ماجراجویی Haven نام داشته و در سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌ها و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. […]

سازنده‌ی Furi از جدیدترین ساخته‌ی خود با نام Haven رونمایی کرد

بیشتر بازی‌بازان استودیوی گیم بیکرز (The Game Bakers) را با عنوان هک اند اسلش موفق و خوش‌ساخت Furi می‌شناسند. این استودیو امروز به صورت کاملا غیرمنتظره از بازی جدید خود رونمایی کرده است. این بازی نقش‌آفرینی و ماجراجویی Haven نام داشته و در سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌ها و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

داستان بازی Haven حول یک ذوج عاشق جریان دارد که از یک سیاره فرار کرده‌اند و تلاش دارند در کنار یکدیگر باقی بمانند. این بازی به هر دو صورت تک‌نفره و یا دو نفره قابل بازی بوده و هدف اصلی بازی « با هم ماندن» شخصیت‌های اصلی داستان است. به جز تصاویری از محیط بازی که بسیار زیبا هم به نظر می‌رسند، اطلاعات دیگری از این بازی منتشر نشده است. البته صفحه‌ی استیم بازی جزییات حداقل سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای این عنوان را به اشتراک گذاشته است که می‌توانید این اطلاعات را در ادامه مشاهده کنید.

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ۸ و ۱۰
  • پردازنده: Intel Core i3 یا AMD Phenom II X4
  • حافظه‌ی رم: ۴ گیگابایت
  • گرافیک: GeForce GTX 650 یا AMD R7 250 (شما حداقل به یک گیگابایت حافظه‌ی VRAM نیاز دارید)
  • فضای مورد نیاز برروی هارددیسک: ۵ گیگابایت فضای خالی

بازی پیشین این استودیو یعنی Furi هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است.

 

منبع متن: gamefa