دیگر زمان زیادی به انتشار بازی محبوب و مورد انتظار Anthem باقی نمانده است. از همین روی منتقدان نیز در حال تجربه‌ی این بازی هستند. به همین دلیل منقتدان نقد‌های اولیه و نظرات خود در رابطه با تجربه‌ی ۱۰ ساعت اولیه‌ی بازی را منتشر ساخته‌اند که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. با تجه […]

نقدهای اولیه‌ی بازی Anthem منتشر شد

دیگر زمان زیادی به انتشار بازی محبوب و مورد انتظار Anthem باقی نمانده است. از همین روی منتقدان نیز در حال تجربه‌ی این بازی هستند. به همین دلیل منقتدان نقد‌های اولیه و نظرات خود در رابطه با تجربه‌ی ۱۰ ساعت اولیه‌ی بازی را منتشر ساخته‌اند که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

با تجه به اینکه نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Anthem هم اکنون برای مشترکین سرویس EA Access در دسترس است، بنابراین کاربران مذکور می‌توانند به تجربه‌ی ۱۰ ساعت اولیه‌ی این بازی بپردازند. البته کاربرانی که نسخه‌ی Legion of Dawn Edition را خریداری کرده باشند از روزهای گذشته قادر به تجربه‌ی نسخه‌ی کامل این عنوان هستند. از همین روی بسیاری از منتقدان، نقدهای اولیه‌ی خود از بازی Anthem را منتشر کرده‌اند که در قسمت پایین به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

EuroGamer

در پس همه‌ی مشکلاتی که بازی به آن دچار است، هنوز هم ویژگی‌های امیدوار کننده‌ای در بازی Anthem وجود دارد. به مانند قهرمان بازی و جت‌پک‌های پر زرق و برق آن‌ها یا مبارزات تحسین برانگیز و خیره‌کننده‌ی بازی. به مانند همیشه این بازی طراحی شده تا بتواند وقت آزاد شما را به خود اختصاص دهد اما از آن‌جایی که الکترونیک آرتس و بایوور هنگام پرداختن به خواسته‌ی هواداران، برای ساخت و عرضه‌ی بازی شتاب داشتند، مشخص است که برروی ویژگی‌های جذاب و شایسته‌ی بازی Anthem بیشتر از چند هفته وقت گذاشته نشده است. بنابراین سوالی مطرح می‌شود که آیا بایوور زمان کافی برای اصلاح یک بازی جذاب، البته عمیقا ناقص و دارای مشکلات متعدد را دارد یا خیر.

VG247 

Anthem دقیقا مثال خوبی است از اینکه صنعت بازی‌های ویدئویی به کجا پیش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رود و من اصلا طرفدار آن نیستم. ما پیش‌ِ روی خود بازی را در اختیار داریم که مشخصاً توسط افراد با استعدادی ساخته شده است. اما به نظر می‌رسد بازی در یک اتاق هیئت مدیره مملو از افراد رنگین پوست با لباس ۲ هزار دلاری طراحی شده است.

TheSixthAxis

خبر خوب در ارتباط با بازی  Anthem این است که نسبت به بتای بازی که اوایل ماه برگزار شد، بسیار بهتر به نظر می‌رسد. به حای اینکه با زره‌ی جاولین نیمه ارتقا یافته، به دست گر‌گ‌ها بیافتید (مبارزه با دشمنان سطج بالا)، این بار مراحل اولیه‌ی بازی را به همراه برخی ماموریت‌های Stronghold تجربه می‌کنید. آموزش یا راهنمایی در بازی وجود ندارد اما شخصیت‌ها، داستان و به خصوص مراحل مقدماتی بازی شما را با نحوه‌ی کنترل آن بیشتر آشنا می‌کنند و البته قابلیت‌های زره‌ی جاولین در بازی نیز بهتر و منسجم‌تر به نظر می‌رسند.

Gamespot

پس از تجربه‌ی چند ساعته‌ی بازی Anthem، هنوز نمی‌توانم بگویم که به این بازی علاقه‌مند شدم. من برخی ماموریت‌های بازی را کامل کردم، تجهیزات خود را ارتقا داده و برخی ماموریت‌‌های دیگر را نیز انجام دادم. اما هنوز قسمتی از بازی نتوانسته من را به خود جذب کند. البته من به تجربه‌ی بازی ادامه داده و طی روز‌های آینده نقد کامل این بازی را منتشر خواهم کرد. اما تا به حال چیزی در بازی وجود ندارد که من را به ادامه‌ی تجربه و پیش‌روی در آن تشویق کند. من بسیار کنچکاوم اما اگر می‌خواهید نظر اولیه‌من – در رابطه با اینکه این بازی تجربه‌ای مشابه Destiny خواهد بود- را بدانید، باید بگویم که کاملاً در اشتباهید.

Trustedreviews

تا به اینجا، بازی Anthem بسیار عجیب، یک ماجراجویی ناقص همراه با معدود ویژگی‌های خوبی است که البته قربانی طراحی آزاردهنده و مبهم بازی شده‌اند. تمام آن‌چیز‌هایی که بازی‌بازان به خاطر آن‌ها، به استودیوی بایوور علاقه‌مند هستند در اینجا وجود دارد اما به نحوی از هم گسسته و پراکنده‌‌اند که به هیچ عنوان قابل تشخیص نیستند.

Metro

اگر شما نمی‌دانید که Anthem دقیقا چه تجربه‌ای است که البته با توجه به بازاریابی ضعیف این عنوان اصلا تعجب آور نیست، پاسخ بسیار ساده است. Anthem یک نمونه‌ی همسان سازی شده از بازی Destiny  است. به بیان ساده‌تر بازی Destiny را با شخصیت مرد آهنی تصور کنید البته با داستان بیشتر. البته این بیشتر ضرورتا به معنای بهتر بودن نیست. پس از تجربه‌ی چند ساعت آغازین بازی‌ باید گفت که نقد‌های اولیه این بازی عالی نیستند.

Polygon

به عنوان یک رقیب برای سری Destiny، بازی Anthem محتوایت کافی و تجربه‌ی مناسبی را ارائه می‌دهد. دنیای بازی زیبا است و شخصیت‌های بازی نیز نسبتا خوب هستند. از همه مهم‌تر تجربه‌ی بازی به گونه‌ای است که بسیار خوب به نظر می‌رسد. Anthem یک اثر بسیار شایسته است

بازی Anthem در ۳ اسفند سال ۱۳۹۷ مصادف با ۲۲ فوریه‌ی سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید پیش‌نمایش این بازی تحت عنوان بقا یعنی همه چیز | پیش نمایش بازی Anthem به قلم مصطفی زاهدی را در وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa