سلاح قدرتمند Infinity Blade در به‌روزرسان جدید بازی Fortnite، طی تغییراتی به این عنوان بازگشته است. این شمشیر قدرتمند در آذر ماه ۱۳۹۷ (دسامبر ۲۰۱۹ میلادی)، در دسترس بازی‌بازان قرار گرفته بود و به بازی‌بازان اجازه می‌داد فواصل طولانی را با یک پرش بلند طی کنند و ساختمان‌ها را به راحتی نابود کنند. این شمشیر […]

شمشیر Infinity Blade به بازی Fortnite بازگشته است

سلاح قدرتمند Infinity Blade در به‌روزرسان جدید بازی Fortnite، طی تغییراتی به این عنوان بازگشته است. این شمشیر قدرتمند در آذر ماه ۱۳۹۷ (دسامبر ۲۰۱۹ میلادی)، در دسترس بازی‌بازان قرار گرفته بود و به بازی‌بازان اجازه می‌داد فواصل طولانی را با یک پرش بلند طی کنند و ساختمان‌ها را به راحتی نابود کنند. این شمشیر به دلیل بازخورد‌های منفی بازی‌بازان و اعتراض آن‌ها به قدرت بیش از حد آن، طی به‌روزرسانی از بازی حذف شد.

حال در به‌روزرسان جدید بازی Fortnite، این سلاح در حالت جدید و با محدودیت زمانی Sword Fight در دسترس است. در این حالت که شما تنها می‌توانید به صورت تیمی (Squad) آن را تجربه کنید، شمشیر Infinity Blade دیگر محدود به منطقه‌ی Polar Peak نبوده و به تعداد بیشتری در صندوق‌ها (Chests)، در محل‌های مختلف در دسترس است. همچنین جهت متعادل ساختن این حالت، سلاح‌های موجود در آن همگی از نوع Epic یا Legendary است.

درنهایت به‌روزرسان مذکور همچنین شامل چالش‌هایی می‌شود که با تکمیل آن‌ها، می‌توانید بتل پس (Battle Pass) فصل هشتم این عنوان را به صورت رایگان دریافت کنید. فصل هشتم این عنوان با توجه به روزشمار درون بازی در تاریخ چهارشنبه ۸ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۲۷ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) آغاز می‌شود و با نزدیک شدن به آغاز فصل جدید، همانند فصل‌های گذشته بازی‌بازان شاهد اتفاقات عجیبی نظیر زمین لرزه و … هستند.

بازی Fortnite هم‌اکنون به صورت رایگان برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و تلفن‌های هوشمند در دسترس است.

منبع متن: gamefa