چندی پیش به طور رسمی اعلام شد که بازی Dead by Daylight برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و در سال جاری به دست کاربران خواهد رسید. بازی Dead by Daylight برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی بازی‌سازی بیهویر اینتراکتیو (Behaviour Interactive) منتشر شد و توانست در گذر زمان، به یکی از […]

بازی Dead by Daylight برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

چندی پیش به طور رسمی اعلام شد که بازی Dead by Daylight برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و در سال جاری به دست کاربران خواهد رسید.

بازی Dead by Daylight برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی بازی‌سازی بیهویر اینتراکتیو (Behaviour Interactive) منتشر شد و توانست در گذر زمان، به یکی از بازی‌های موفق و پرطرفدار تبدیل شود. مدتی پیش بود که مطلع شدیم، این بازی توانسته به فروش سه میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.

در جریان گیم‌پلی بازی Dead by Daylight، کاربران در نقش یک قاتل یا شخصیت ترسناک قرار می‌گیرند و باید دیگر کاربران را به قتل برسانند. آن‌ها نیز می‌بایست با استفاده از امکانات و توانایی‌هایی که دارند، از دست این قاتل فرار کنند. مثل تعمیر و ساخت دستگاه‌های برقی یا ایجاد تله‌های مختلف که فرایند جست و جوی شخصیت قاتل را، کندتر کند. حال در جریان جدیدترین اخبار این اثر، اعلام شده که بازی Dead by Daylight برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. پیش از این، تنها کاربران رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ به این اثر ترسناک دسترسی داشتند اما حال کاربران کنسول شرکت نینتندو نیز می‌توانند این بازی ترسناک را در هر جایی که دوست دارند، تجربه کنند.

همچنین در ادامه تاریخ انتشار این بازی نیز مشخص شد. البته روز و ماه دقیق انتشار عنوان Dead by Daylight معلوم نشده اما سازندگان اعلام کردند که این اثر در پاییز سال ۲۰۱۹، برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa