هفته‌ی گذشته، سردبیر ارشد مجله‌ی Game Informer یعنی امران خان (Imran Khan) در برنامه‌ی Kinda Funny Games شرکت کرد. وی در بخشی از صحبت‌های خود به عنوانی «مرده و دفن شده» اشاره کرد که ظاهراً نینتندو قصد دارد آن را احیا کند. وی در طی این برنامه چنین توضیحاتی را ارائه داد: نینتندو در حال […]

شایعه: نینتندو قصد دارد یک بازی لغو شده را احیا کند

هفته‌ی گذشته، سردبیر ارشد مجله‌ی Game Informer یعنی امران خان (Imran Khan) در برنامه‌ی Kinda Funny Games شرکت کرد. وی در بخشی از صحبت‌های خود به عنوانی «مرده و دفن شده» اشاره کرد که ظاهراً نینتندو قصد دارد آن را احیا کند.

وی در طی این برنامه چنین توضیحاتی را ارائه داد:

نینتندو در حال احیای عنوانی بوده که تصور می‌کردیم لغو شده است و این بازی چیزی نیست که مردم انتظار دارند. این عنوانی مرده و دفن شده است که به صورت رسمی مراحل توسعه‌ی آن متوقف شده بود.

خان در ادامه توضیح داد که چیز‌هایی زیادی را در مورد این بازی شنیده و «تقریباً مطمئن هست که این عنوان وجود دارد.» متاسفانه‌ وی نام این بازی مرموز را اعلام نکرد.

پس از این موضوع، خان در مورد احتمال عرضه‌ی Kingdom Hearts III برای نینتندو سوییچ صحبت کرد. ظاهراً این اتفاق خیلی محتمل به نظر نمی‌رسد. خان معتقد است که به احتمال زیاد شاهد نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی‌های قبلی سری خواهیم بود. اما باید در نظر داشته باشید که این تنها یک حدس بوده و وی اطلاعاتی در این زمنیه در اختیار ندارد.

آخرین چیزی که من شنیدم این بود که نینتندو و اسکوئر انیکس (Square Enix) در حال مذاکره برای انتشار Kingdom Hearts III بوده‌اند. عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ کاری به صرفه به نظر نمی‌رسد.

البته امران خان تنها کسی نیست که در مورد احتمال عرضه‌ی Kingdom Hearts III برروی کنسول نینتندو صحبت کرده است. آقای لیام رابرتسون ( Liam Robertson)، یکی از منابع داخلی بسیار معتبر صنعت بازی‌های ویدئویی، معتقد بوده که «چیز‌های مشابهی» را در مورد مذاکرات Kingdom Hearts III شنیده است. همچنین وی در طی صحبت‌های خود پیرامون بازی لغو شده‌ی نینتندو، به عنوان Project H.A.M.M.E.R اشاره کرد.

یکی دیگر از عناوینی که احتمال بازگشت آن وجود دارد، بازی Metroid Dread است. امران خان در گذشته توضیح داده بود که علاوه بر Metroid Prime 4، نینتندو در حال ساخت بازی‌های دیگری از این سری است.

حال باید دید که صحبت‌های وی تا چه حد حقیقت دارند. نظر شما چیست؟

منبع متن: gamefa