ظاهراً به زودی شاهد پایان داستان بازی Final Fantasy XV خواهیم بود. شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی علاوه بر انتشار یک انیمه‌ی جدید برای بسته‌ی الحاقی Episode Ardyn، تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرده است. زمانی که پانزدهیمن نسخه‌ی سری Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، کسی فکرش را نمی‌کرد […]

Final Fantasy XV | تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Episode Ardyn مشخص شد

ظاهراً به زودی شاهد پایان داستان بازی Final Fantasy XV خواهیم بود. شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی علاوه بر انتشار یک انیمه‌ی جدید برای بسته‌ی الحاقی Episode Ardyn، تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرده است.

زمانی که پانزدهیمن نسخه‌ی سری Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، کسی فکرش را نمی‌کرد که داستان آن بازی تا این حد گسترش پیدا کند. تقریباً سیزده سال پس از معرفی عنوان Final Fantasy Versus XIII، لغو بازی و معرفی دوباره‌ی آن به عنوان Final Fantasy XV، بالاخره داستان Noctis Lucis Calem با انتشار بسته‌ی الحاقی Episode Ardyn به پایان خواهد رسید.

شرکت اسکوئر انیکس به تازگی یک انیمه‌ی ۱۵ دقیقه‌ای را برای این بسته‌ی الحاقی منتشر کرده است. همان‌طور که می‌دانید، شخصیت‌ پردازی Ardyn در بازی Final Fnatasy XV ضعف داشت. اما حالا با وجود این انیمه، اطلاعات بیشتری را از گذشته‌ی وی کسب خواهید کرد.

از زمان انتشار Final Fantasy XV در سال ۲۰۱۶، این بازی تاکنون بسته‌های الحاقی زیادی را دریافت کرده است که به گسترش داستان و همچنین اضافه کردن بخش چندنفره‌ پرداخته‌اند.

با نگاهی دوباره به این بازی، مشاهده می‌کنیم که اسکوئر انیکس برای گسترش دنیای پانزدهیمن نسخه‌ی این سری قدیمی محتویات زیادی را تولید کرد؛ از فیلم CGI و انیمه گرفته تا چندین کراس‌اور و انتشار یک نسخه‌ از بازی برای نینتندو سوییچ. البته علاوه بر مشکلات مربوط به توسعه‌ی این عنوان، Final Fantasy XV حواشی دیگری را نیز به دنبال داشت. همان‌طور که می‌دانید، در ابتدا قرار بود تا توسعه دهندگان با انتشار چهار بسته‌ی الحاقی، زمان بیشتری را به داستان چهار شخصیت Noctis، Aranea، Lunafreya و Ardyn اختصاص دهند. اما پس از انتشار خبر جدایی کارگردان بازی یعنی آقای هاجیمه تاباتا (Hajime Tabata) از اسکوئر انیکس، سه بسته‌ از چهار بسته‌ی الحاقی برنامه ریزی شده، لغو شدند.

بسته‌ی الحاقی Episode Ardyn در تاریخ سه شنبه ۶ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۶ مارس ۲۰۱۹ میلادی) منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید این انیمه را از این‌جا تماشا کنید.

بازی Final Fantasy XV هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی نسخه‌ی رایانه‌‌های شخصی که توسط آقای مهدی رضایی نوشته شده است را مطالعه کنید.

بازی Final Fantasy XV هم‌اکنون برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی نسخه‌ی رایانه‌‌های شخصی که توسط آقای مهدی رضایی نوشته شده است را مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa