تنها چند روز دیگر تا عرضه‌ی رسمی بازی Dirt Rally 2.0 باقی مانده و در همین حال، نقدها و نمرات این بازی منتشر شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر نمرات این بازی کنیم. اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های اتومبیل‌رانی و مسابقه‌‌ای باشید، بی‌شک با سری بازی محبوب […]

شتاب در گل و لای | نقدها و نمرات بازی Dirt Rally 2.0

تنها چند روز دیگر تا عرضه‌ی رسمی بازی Dirt Rally 2.0 باقی مانده و در همین حال، نقدها و نمرات این بازی منتشر شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر نمرات این بازی کنیم.

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های اتومبیل‌رانی و مسابقه‌‌ای باشید، بی‌شک با سری بازی محبوب و پرطرفدار Dirt Rally آشنایی دارید. این بازی با در اختیار گذاشتن فضایی بی‌نظیر از رقابت با حریفان در محیط‌هایی سخت و دشوار، حسی منحصر به فرد از اتومبیل‌رانی را به بازی‌بازان و کاربران منتقل می‌کند. انواع مختلف خودروها و سیستم آسیب‌پذیری بازی Dirt Rally 2.0 به‌گونه‌ای است که مسابقه‌ای واقعی و فوق‌العاده‌ را برای بازی‌بازان و علاقه‌مندان تدایی می‌کند.

از دیگر نکاتی که توجه‌ی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به خود جلب کرده می‌توان به سیستم آب و هوایی بی‌نظیر سری بازی Dirt Rally اشاره کرد. فضاهای بارانی و برفی، به صورتی خیره‌کننده در بازی طراحی شده‌اند که کاملا حسی از آن فضا را به بازی‌باز منتقل می‌کنند. حال که تنها چند روز دیگر تا انتشار جدیدترین نسخه‌ی این سری یعنی Dirt Rally 2.0 باقی مانده، نقدها و نمرات این بازی در دسترس قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم مروری بر نمرات منتشر شده‌ی بازی کنیم.

Cubed3: 9/10

Dirt Rally 2.0 کاری به غیر از افزایش شهرت و محبوبیت یکی از بهترین و مدرن‌ترین بازی‌های رالی نمی‌کند.

PCGamesN: 9/10

بدون تردید یکی از ساخته‌های بی‌نظیر این سری محسوب می‌شود که حالت Rallycross career بازی را با امکانات و آیتم‌های زیادی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

Gaming Nexus: 8.8/10

به طور قطع این نسخه، یک جانشین ارزشمند برای Dirt Rally به حساب می‌آید. پیست‌ها و محیط بازی بسیار جذاب و فوق العاده طراحی شده‌اند. در همین حین، سایه‌ها و نورهای موجود در بازی، فضای آن را خیره‌کننده‌تر و بی‌نظیرتر می‌کنند. اضافه شدن Rallycross نیز از نکاتی است که بازی Dirt Rally 2.0 را به یکی از بهترین عناوین صنعت گیمینگ در سبک اتومبیل‌رانی و رالی تبدیل می‌کند.

Wccftech: 8.5/10

بازی Dirt Rally 2.0 از بسیاری از عناوین مسابقه‌ای و رالی پیش گرفته و عملکرد فوق العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته است. این بازی با در اختیار داشتن انواع مختلفی از اتومبیل‌ها که هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند، شما را مجذوب خود خواهد کرد. البته در بعضی بخش‌های بازی باگ‌ها و ایراداتی دیده می‌شد اما با همه‌ی این گفته‌ها، Dirt Rally 2.0 عنوانی است که بسیاری از علاقه‌مندان و هواداران بازی‌های رالی به دنبال آن هستند.

Push Square: 9/10

ماننده نسخه‌ی پیشین خود، بازی Dirt Rally 2.0 یکی از بهترین بازی‌های اتومبیل‌رانی در کنسول پلی‌استیشن ۴ محسوب می‌شود. سیستم شبیه‌سازی بازی بی‌رحمانه است به‌طوری که بازی‌بازان و کاربران برای موفقیت در مراحل بازی، نیاز به مهارت و تجربه‌ی خاصی هستند. اگرچه آن حالت دوستانه و خودمانی DiRT 4 را ندارد اما با حالت‌های مختلف و متنوع خود، می‌تواند توجه‌ی هواداران را برای باری دیگر جذب کند. ما به همه‌ی کاربران و علاقه‌مدان پیشنهاد می‌کنیم این نسخه‌ی سری بازی Dirt Rally را از دست ندهند چراکه، مسابقات رالی و مراحل خیره‌کننده‌ای در بازی تعبیه شده است.

IGN Italia: 8.4/10

شرکت کدمسترز (Codemasters) عنوان Dirt Rally 2.0 را به شدت توسعه داده و طراحی‌های بی‌نظیری را در آن به انجام رسانده است. انواع مختلف رانندگی و تعداد زیاد اتومبیل‌های مسابقه‌ای، از نکاتی است که به شدت به چشم می‌خورد. البته شایان ذکر است که عدم وجود بعضی از مناطق و موقعیت‌های جغرافیایی، دامنه‌ی مکان‌های بازی را محدود کرده است.

We Got This Coverd: 9/10

این بازی مخصوص کسانی است که از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های اتومبیل‌رانی و مسابقه‌ای هستند و دوست دارند تا جایی که ممکن است به چالش کشیده شوند. البته در حال حاضر محتویات و آیتم‌های بازی Dirt Rally 2.0، کمتر از انتظارات به نظر می‌رسد اما بی‌شک، یکی از بهترین عناوین صنعت گیمینگ به حساب می‌آید.

منبع متن: gamefa