استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) یکی از افراد کلیدی خود را از دست داده است. «یوسکه هاشیموتو»، از تهیه کنندگان و بازی‌سازان این شرکت، در قالب یک توییت جدایی خود را از این استودیو اعلام کرده است.

یوسکه هاشیموتو (Yusuke Hashimoto) در توییتر خود نوشته است که از روز ۳۱ ژانویه‌ی سال جاری میلادی، پلاتینیوم گیمز را ترک کرده: «روز ۳۱ ژانویه، آخرین روز من در پلاتینیوم گیمز بود. خاطراتی که در ۱۳ سال گذشته در پلاتینیوم گیمز خلق کرده‌ام و کار کردن با ده‌ها افراد مستعد این استودیو روی بایونتا، بایونتا ۲ و استار فاکس، بیشترین ارزش را برای من دارند.»

هاشیموتو پیش از پیوستن به پلاتینیوم گیمز، مثل تمام اعضای این استودیو، در شرکت کپ‌کام مشغول به کار بود. یوسکه هاشیموتو روی بازی‌هایی مثل رزیدنت اویل، رزیدنت اویل ۴ و دویل می کرای به عنوان طراح انیمیشن و افکت‌های تصویری کار کرده بود.

توییت Yusuke Hashimoto

او به همراه «هیدکی کامیا» و «آتسوشی اینابا» به پلاتینیوم گیمز آمد و به عنوان اولین پروژه، تهیه کنندگی بازی بایونتا را برعهده داشت. هاشیموتو سپس کارگردانی بایونتا ۲ (Bayonetta 2) را برعهده گرفت. کارگردانی بازی استار فاکس زیرو هم که برای نینتندو ساخته شده بود، برعهده هاشیموتو بود.

این بازی‌ساز حرفی از مقصد بعدی خود نزده است: «می‌خواهم از تمام افرادی که با من کار کارده‌اند، از من حمایت کرده‌اند، و بازی‌های من را تجربه کرده‌اند، تشکل کنم. امیدوارم تجربه‌هایی که در پلاتینیوم گیمز کسب کرده‌ام را در هر جای دیگری که مشغول می‌شوم، استفاده کنم.»

یوسکه هاشیموتو آتسوشی اینابا

یوسکه هاشیموتو (راست) و آتسوشی اینابا در نمایشگاه E3 2013

استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز در حال حاضر مشغول ساخت قسمت سوم مجموعه بازی‌های بایونتا است. این استودیو هم‌چنین چند روز گذشته از بازی دیگری به اسم Astral Chain رونمایی کرد. هر دو بازی هم با تهیه کنندگی نینتندو برای کنسول سوییچ این شرکت ساخته می‌شوند.

به غیر از این بازی‌ها، پلاتینیوم گیمز که موفقیت شگفت‌انگیزی با بازی NieR: Automata کسب کرده بود، دوباره با همکاری اسکوئر انیکس ساخت پروژه‌ی دیگری به اسم Babylon’s Fall را آغاز کرده است.

منبع: توییتر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post کارگردان بایونتا ۲ پلاتینیوم گیمز را ترک کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala