apex legends

عنوان Anthem دو روز پیش برای مشترکان سرویس Origin Access در پلتفورم PC در دسترس قرار گرفت.  در روز فوریه 14 هم آقای "نیل بلامکامپ (Neill Blomkamp)" فیلم کوتاهی از بازی Anthem با عنوان "Conviction: An Anthem Story" را عرضه کرد و اخیراً هم ایشان نظر خود را در مورد شخصیت‌ احتمالی جدید برای بازی Apex Legends در توییتر به اشتراک گذاشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، در ابتدا آقای "نیل بلامکامپ" تصاویری از بازیگران و تیم عهده‌دار فیلم لایو-اکشن بر اساس دنیای Anthem در هاوایی توییت کرد. مدت اندکی پس از این توییت، کاربری از ایشان در مورد احتمال حضور شخصیت Choppie در بازی Apex Legends سوال پرسید. البته بیشتر درخواست‌ها برای حضور این شخصیت در بازی Anthem است.

فیلم Chappie در سال 2015 اکران شد و داستان آن حول محور رباتی است که از هوش مصنوعی برخوردار می‌باشد. این ربات در اصل برای همکاری با نیروهای مجری قانون طراحی شده است. این ربات دزدیده شده، آموزش می‌بیند و به گانگستری به نام Chappie تبدیل می‌شود.

بودجه این فیلم 49 میلیون دلار بود و توانست به سود 102 میلیون دلاری برسد. در این فیلم از استایل ویژه آقای "بلامکمپ" که استفاده از Photo-Realistic CGI در فیلم لایو-اکشن می‌باشد، استفاده شده است.

آقای "بلامکمپ" در پاسخ به توییت این کاربر گفت:‌ "افراد زیادی از من این را درخواست می‌کنند. بله، من موافقم."

این توییت علاقه ایشان را در حضور آثار خود در بازی‌ ویدئویی غیر از عنوان Anthem را نشان می‌دهد که به نوبه خود جالب است. این توییت هنگامی مورد توجه قرار گرفت که آقای "وینس زامپلا"، رئیس استدیو Respawn Entertainment و توسعه‌دهنده عنوان پرطرفدار Apex Legends، در جواب به آن گفت: "منم موافقم".

با اینکه این تأییدیه نهایی نیست، اما پتانسیل حضور را دارد و طرفداران بازی Apex Legends و فیلم Chappie آرزوی بازی کردن با شخصیت Chappie را خواهند داشت. هنوز معلوم نیست که حضور Chappie به عنوان شخصیت قابل بازی جدید خواهد بود یا نقش اسکین برای شخصیت Pathfinders خواهد داشت.

Apex Legends عنوان رایگانی است که برای پلتفورم‌های PS4 ،Xbox One و PC قابل دسترس می‌باشد. اخیراً هم این عنوان به رکورد 25 میلیون بازیکن ثبت‌نام شده از زمان عرضه رسیده است.

منبع متن: pardisgame