سازندگان بازی بتل رویال Tetris 99 از انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای این عنوان خبر دادند که در آینده‌ای نزدیک در اختیار دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت. نینتندو در دایرکت اخیر خود عناوین جذاب مختلفی را معرفی کرد که قطعا تجربه‌ی هر یک از آن‌ها خالی از لطف نیست. یکی از این بازی‌ها را […]

حالت جدیدی به بازی Tetris 99 اضافه خواهد شد

سازندگان بازی بتل رویال Tetris 99 از انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای این عنوان خبر دادند که در آینده‌ای نزدیک در اختیار دارندگان کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.

نینتندو در دایرکت اخیر خود عناوین جذاب مختلفی را معرفی کرد که قطعا تجربه‌ی هر یک از آن‌ها خالی از لطف نیست. یکی از این بازی‌ها را می‌توان Tetris 99 دانست که تلفیقی از بازی‌های به سبک بتل رویال و تتریس است. بدون شک اکثر بازی‌بازان با عناوین تتریس خاطرات زیادی دارند. به نظر می‌رسد که Tetris 99 تبدیل به یکی از محبوب‌ترین عناوین این سبک خواهد شد. جهت آشنایی بیشتر با این عنوان می‌توانید تریلری از آن را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

این بازی در حال حاضر تنها سبک بتل رویال را در منوی خود دارد اما سازندگان در خبری خوشحال‌کننده اعلام کردند که به‌زودی یک به‌روزرسانی شامل سه حالت جدید دیگر در دسترس قرار خواهد گرفت. این حالت‌ها Team Battle، COM Battle و Marathon نام دارند که هرکدام با خصوصیاتی که دارند، بازی‌بازان را ساعت‌ها سرگرم خواهند کرد.

بازی Tetris 99 به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است. هنوز تاریخ دقیق انتشار اولین به‌روزرسانی این عنوان مشخص نیست اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa