سازندگان بازی رومیزی و نقش‌آفرینیِ The Witcher، اعلام کردند که نسخه‌ای ساده و رایگان از این بازی، در تابستان سال ۱۳۹۸ (تابستان ۲۰۱۹) عرضه خواهد شد.نسخه‌ی رایگان بازی رومیزی The Witcher، شامل جزوه‌‌ای است که در آن قوانین، نحوه‌ی انجام بازی و اسامی شخصیت‌های بازی به همراه قابلیت‌های آن‌ها ذکر شده‌اند. پس از مطالعه‌ی این […]

نسخه‌ی رومیزی بازی The Witcher، تابستان امسال منتشر خواهد شد

سازندگان بازی رومیزی و نقش‌آفرینیِ The Witcher، اعلام کردند که نسخه‌ای ساده و رایگان از این بازی، در تابستان سال ۱۳۹۸ (تابستان ۲۰۱۹) عرضه خواهد شد.نسخه‌ی رایگان بازی رومیزی The Witcher، شامل جزوه‌‌ای است که در آن قوانین، نحوه‌ی انجام بازی و اسامی شخصیت‌های بازی به همراه قابلیت‌های آن‌ها ذکر شده‌اند.

پس از مطالعه‌ی این جزوه‌ی راهنما، می‌توانید با آمادگی کامل وارد دنیای بازی شوید و ماجراجویی منحصر‌به‌فردی را آغاز کنید.

این بازی رومیزی در تاریخ شنبه ۲۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ (۱۵ ژوئن سال ۲۰۱۹)، عرضه خواهدشد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از شرکت‌های خرده‌فروشی‌ مانند شرکت درایو ترو آرپی‌جی (DriveThruRPG)که در رویدادی سالانه به نام «روز بازی نقش‌آفرینی رایگان»، بازی‌بازان را به تهیه‌ی بازی‌های جدید و رایگان رومیزی دعوت می‌کند، تهیه نمایند.

در سال ۱۳۹۴ (سال۲۰۱۵)، شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اعلام کرد که نسخه‌ی پولی و اصلی این بازی رومیزی در سال ۱۳۹۵ (سال ۲۰۱۶)، عرضه می‌شود اما انتشار بازی با تاخیر روبه‌رو شده و سرانجام بازی اصلی، سال گذشته در دسترس قرار گرفت.

منبع متن: gamefa