در قالب برنامه‌ی نینتندو دایرکت دو روز گذشته، در کنار رونمایی از بازی‌های جدیدی مثل سوپر ماریو میکر ۲، اکشن جدید پلاتینیوم گیمز و یک زلدا جدید، نینتندو هم‌چنین تاریخ عرضه‌ی قسمت جدید مجموعه بازی‌های Fire Emblem را مشخص کرد. تاریخ عرضه‌ی بازی Fire Emblem: Three Houses با نمایش یک تریلر بلند و بالا روز ۲۶ جولای سال جاری میلادی اعلام شد.

قسمت جدید مجموعه بازی‌های Fire Emblem در مقایسه با دیگر بازی‌های این سری، تفاوت‌هایی دارد، ولی هنوز هم یک نقش‌آفرینی تاکتیکی است. درست مثل دیگر قسمت‌های این مجموعه در Fire Emblem: Three Houses هم با مجموعه‌ای از شخصیت‌ها و قهرمان‌های مختلف، وارد مبارزاتی تاکتیکی می‌شوید.

بازی Fire Emblem: Three Houses در روز ۲۶ جولای سال جاری میلادی به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

با این حال Three Houses یک بخش جدید هم دارد. در کنار مبارزات همیشگی مجموعه‌ی Fire Emblem، بازی هم‌چنین یک پایگاه دارد که در آن گشت و گذار می‌کنید. می‌توانید در پایگاه بازی، که در واقع یک مدرسه است، نیروهای خود را ببینید، با آن‌ها صحبت کنید و آن‌ها را تمرین دهید.

بازی سه گروه متفاوت دارد که در ابتدای بازی یکی را انتخاب می‌کنید. هدف بازی هم مبارزه و رقابت این گروه‌هاست، ولی در عین حال یک خط داستانی طولانی را هم دنبال خواهید کرد.

روابط شخصیت‌های مختلف بازی با یکدیگر در مدرسه، روی چگونگی مبارزه‌ی آن‌ها تاثیر می‌گذارد و در واقع باید به تمرین دادن و برقراری رابطه با شخصیت‌ها هم فکر کنید.

مبارزات تاکتیکی بازی هم این بار فقط با یک شخصیت انجام نمی‌شوند و هر حرکت در زمین مبارزه، با تعدادی از نیروها که به همراه آورده‌اید انجام خواهد شد.

بازی Fire Emblem: Three Houses

کاملا واضح است که با یکی از کامل‌ترین و عمیق‌ترین نقش‌آفرینی‌های تاکتیکی چند وقت اخیر طرف هستیم.

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه تریلر جدید بازی Fire Emblem: Three Houses را ببینید که تمام و کمال بخش‌های مختلف آن را نمایش می‌دهد. تصاویر جدید بازی را هم برای‌تان قرار داده‌ایم.

بازی Fire Emblem: Three Houses در روز ۲۶ جولای سال جاری میلادی به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post تاریخ عرضه‌ی Fire Emblem: Three Houses مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala