استودیو‌ی ریسپاون (Respawn) طی گزارشی اعلام کرد که بیش از ۱۶۰۰۰ بازی‌باز عنوان Apex Legends، به دلیل تقلب بن شده‌اند. بازی Apex Legends، کمتر از دو هفته پیش منتشر شده است. حال با توجه به مطلب منتشر شده توسط مدیر اجتماعی استودیوی ریسپاون، این استودیو تاکنون ۱۶۰۰۰ هزار متقلب را بن کرده است. وی در […]

بن شدن ۱۶ هزار کاربر بازی Apex Legends توسط Respawn

استودیو‌ی ریسپاون (Respawn) طی گزارشی اعلام کرد که بیش از ۱۶۰۰۰ بازی‌باز عنوان Apex Legends، به دلیل تقلب بن شده‌اند. بازی Apex Legends، کمتر از دو هفته پیش منتشر شده است. حال با توجه به مطلب منتشر شده توسط مدیر اجتماعی استودیوی ریسپاون، این استودیو تاکنون ۱۶۰۰۰ هزار متقلب را بن کرده است. وی در ادامه بیان کرد:

اگر در هنگام تجربه‌ی بازی به یک فرد متقلب برخورد کردید، سعی کنید از آن ویدئویی تهیه کرده و از این نشانی ما را در جریان بگذارید و یا در صورتی که مدرکی در دسترس ندارید، نام کاربری کاربر مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا تحقیق انجام شود. ما نظرات شما را در مورد ویژگی گزارش (Report) شنیده‌ایم و به نظر من، ایده بسیار خوبی است.

در حال حاضر ویژگی Report در بازی وجود ندارد اما به نظر می‌رسد استودیو ریسپاون در حال کار برروی آن است. همچنین این استودیو اعلام کرد که اولویت‌های اصلی آن‌ها بهبود عملکرد بازی هنگام مبارزات، ثبات و کیفیت آن است و در حال کار برروی مشکلات بازی هستند.

با توجه به این که کمتر از دو هفته از انتشار بازی میگذرد و این عنوان توانسته تاکنون بیش از ۲۵ میلیون بازی‌باز را جذب خود کند، پیدایش باگ‌ها و مشکلات مختلف طبیعی به نظر می‌رسد.

عنوان مذکور در حال حاضر به صورت رایگان برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس است.

منبع متن: gamefa