به تازگی نورمن ریدس (Norman Reedus)، بازیگر نقش اصلی Death Stranding، بازی جدید هیدئو کوجیما، اطلاعات تازه‌ای از این بازی به اشتراک گذاشته است. او گفته که بازی «مثبت»، «ترسناک» و در عین حال «ناراحت‌کننده» است.

این بازیگر پنجاه ساله که بیش‌تر به خاطر ایفای نقش در سریال «واکینگ دد» (The Walking Dead) شناخته می‌‌شود، در کنار افرادی مثل تروی بیکر، مدز میکلسن، گیرمور دل‌تورو، لیا سدو و لیندزی واگنر، به عنوان بازیگران Death Stranding با هیدئو کوجیما همکاری کرده‌اند.

اینکه Death Stranding واقعا چیست و چه داستانی دارد، خودش به یک بازی تبدیل شده و هواداران همچنان مشغول رمزگشایی بازی هستند و تلاش می‌کنند تا بفهمند چه چیزی در ذهن کوجیما می‌گذرد.

برنامه Ride with Norman

در ماه مارس سال گذشته میلادی، نورمن ریدس طی گفت‌و‌گویی اطلاعاتی را درباره Death Stranding در برنامه تلویزیونی خودش با نام Ride With Norman Reedus به اشتراک گذاشت. با این حال مصاحبه تا به امروز منتشر نشده بود.

ریدس در این مصاحبه چنین گفت: «کوجیما واقعا یک نابغه تمام‌عیار است. من پرسیدم که آیا آن‌ها در نقش من بازی می‌کنند و کوجیما پاسخ داد که خیر، آن‌ها خود تو هستند. ما آن‌ها (بازی‌کنندگان) را دقیقا مثل خودت به گریه می‌اندازیم. بعد گفتم که درباره چه چیزی داری صحبت می‌کنی؟ این که فقط یک بازی است.»

نورمن ریدس درباره اینکه می‌توانیم انتظار چه چیزی را در بازی داشته باشیم، چنین گفت: «مفهوم بازی مربوط به آینده می‌شود. این اثر به جای اینکه شما را مجبور به نابود کردن و کشتن اطرافیان کند، همه افراد را گرد هم می‌آورد. دث‌ استرندینگ مفهومی بسیار مفید و سازنده‌ای دارد ولی عین حال ترسناک و ناراحت‌کننده است.»

بازی Death Stranding

او افزود: «بازی مثل یک نوع فیلم کامل جدید است. هیچ‌وقت چیزی شبیه به آن را ندیده‌ام. گیلرمو دل‌تورو من را به هیدئو کوجیما معرفی کرد. او هم در بازی حضور دارد و نقش یک کاراکتر را ایفا می‌کند.»

نورمن ریدس درباره تریلرها و نقش آن‌ها گفت: «تریلرها تنها جنبه‌ای از این اثر را به نمایش می‌گذارند و تمام آن را در بر نمی‌گیرند. بازی کاملا یک چیز متفاوت و به طرز دیوانه‌کننده‌ای پیچیده است. به شخصه به کمک  آن چیزهای زیادی درباره بازی‌های ویدیویی یاد گرفتم.»

بازی Death Stranding قرار است یک اکشن محیط-باز (Open-World) باشد. سم، شخصیت‌اصلی داستان، با هر بار مردن به دنیای دیگری منتقل می‌شود. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای عرضه‌ی بازی در نظر گرفته نشده است.

منبع: Metro

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post نورمن ریدس از پیچیدگی Death Stranding می‌گوید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala