همان‌طور که می‌دانید، شایعات زیادی در مورد نسخه‌ی جدید کنسول نینتندو سوییچ وجود دارند. حال با این‌که بسیاری از این شایعات به احتمال عرضه‌ی کنسول‌های پرو و مینی اشاره می‌کنند. اما ظاهراً نینتندو برای واقعیت مجازی نیز برنامه دارد. به گزارش خانم امیلی راجرز (Emily Rogers)، خبرنگار وب‌سایت Nintendo World Report و یکی از منابع […]

شایعه: امسال نینتندو واقعیت مجازی را به نینتندو سوییچ اضافه خواهد کرد

همان‌طور که می‌دانید، شایعات زیادی در مورد نسخه‌ی جدید کنسول نینتندو سوییچ وجود دارند. حال با این‌که بسیاری از این شایعات به احتمال عرضه‌ی کنسول‌های پرو و مینی اشاره می‌کنند. اما ظاهراً نینتندو برای واقعیت مجازی نیز برنامه دارد.

به گزارش خانم امیلی راجرز (Emily Rogers)، خبرنگار وب‌سایت Nintendo World Report و یکی از منابع داخلی معتبر، امسال نینتندو قصد دارد تا یک معرفی جدید را با موضوع واقعیت مجازی انجام دهد. همچنین ظاهراً تعدادی از بازی‌های فرست پارتی نیز برای پشتیبانی از واقعیت مجازی به‌روزرسانی خواهند شد. به نظر می‌رسد که این شایعه با یکی از پتنت‌های نینتندو و همچنین توضیحات مدیران این شرکت برای اضافه کردن واقعیت مجازی به پلتفرم خود ارتباط دارد.

البته سوال اصلی این است که این ویژگی به چه صورت برروی کنسول ترکیبی نینتندو پیاده سازی خواهد شد. صفحه نمایش ۷۲۰p نینتندو سوییچ رزلوشن بسیار پائینی را برای واقعیت مجازی ارائه می‌دهد (حتی رزلوشن ۱۰۸۰p پلی‌استیشن وی‌آر نیز در برخی موارد پائین به نظر می‌رسد). علاوه بر این، برخلاف قدرت بالای سخت افزاری نینتندو سوییچ برای یک کنسول دستی، بعید است که بتواند یک تجربه‌ی واقعیت مجازی باکیفیت را ارائه دهد. آیا شاهد چیزی مانند واقعیت مجازی دستگاه‌های هوشمند خواهیم بود یا این‌که نینتندو قصد دارد کار تازه‌ای را انجام دهد؟

به هر حال، تصور ورود نینتندو به بازار واقعیت مجازی و توسعه‌ی بازی‌های جدید، بسیار هیجان انگیز است.

نظر شما چیست؟

منبع متن: gamefa