از زمان معرفی Bayonetta 3 در رویداد The Game Awards 2017، تاکنون اطلاعات بسیار کمی از این بازی مورد انتظار به اشتراک گذاشته شده است. با این‌که نینتندو و پلاتینوم گیمز (Platinum Games) اعلام کرده‌اند که مراحل توسعه‌ی بازی به خوبی پیش می‌رود. اما بسیاری از طرفداران اعتقاد دارند که زمان زیادی تا انتشار آن […]

نینتندو: بازی Bayonetta 3 زودتر از چیزی مردم انتظار دارند منتشر خواهد شد

از زمان معرفی Bayonetta 3 در رویداد The Game Awards 2017، تاکنون اطلاعات بسیار کمی از این بازی مورد انتظار به اشتراک گذاشته شده است. با این‌که نینتندو و پلاتینوم گیمز (Platinum Games) اعلام کرده‌اند که مراحل توسعه‌ی بازی به خوبی پیش می‌رود. اما بسیاری از طرفداران اعتقاد دارند که زمان زیادی تا انتشار آن باقی مانده است. با این‌حال، شاید این انتظار آن‌قدر‌ها هم طولانی نباشد.

در طی جدید‌ترین پادکست رسمی Nintendo Power، آقای بیل ترینن (Bill Trinen)، مدیر ارشد بازاریابی شعبه‌ی آمریکایی نینتندو، به همکاری بین پلاتینوم گیمز و نینتندو اشاره کرد و سپس کمی در مورد Bayonetta 3 توضیح داد. به گفته‌ی وی، این عنوان زودتر از چیزی که انتظار می‌رود، منتشر خواهد شد؛ شاید حتی اواخر سال جاری.

در طی این گفتگو، آقای ترینن در مورد بازی جدید انحصاری پلاتینوم گیمز یعنی Astral Chain نظر داد:

فکر می‌کنم این بهترین مزیت همکاری بین نینتندو و پلاتینوم گیمز است. من به [Astral Chain] نگاه می‌کنم و نوعی از بازی‌های اکشن هیجان انگیز را می‌بینم که معمولاً تعداد زیادی از آن‌ها را برروی پلتفرم‌های نینتندو مشاهده نکرده‌اید. با همکاری بین ما و پلاتینوم گیمز، ما می‌توانیم با عرضه‌ی چنین مدل عناوینی… و همچنین Bayonetta 3 که هنوز در حال توسعه است، به لیست بازی‌های نینتندو سوییچ تنوع بدهیم.

البته آن [Bayonetta 3] عنوانی است که شاید کمی زودتر از چیزی که مردم انتظار دارند منتشر شود؛ شاید اواخر امسال.

با توجه به لاین‌آپ متراکم بازی‌های نینتندو برای نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ میلادی، اضافه کردن یک عنوان بزرگ دیگر قطعاً طرفداران را هیجان زده خواهد کرد. البته در نظر داشته باشید که توضیحات آقای ترینن به معنی یک خبر رسمی در مورد تاریخ انتشار بازی نیستند. اما حداقل نشان می‌دهند که این عنوان اکشن ممکن است زودتر از چیزی که انتظار می‌رود، منتشر شود.

بازی Bayonetta 3 در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa