شرکت الکترونیک آرتز طی مراسمی که برای ارایه‌ی وضعیت مالی خود در سه ماهه اخیر سال ۲۰۱۸ برگزار کرده بود، تایید کرد که بازی‌هایی جدیدی از سری‌های محبوب «نید فور اسپید» (Need for Speed) و «گیاهان علیه زامبی‌ها» (Plants vs. Zombies) در دست ساخت هستند.

به علاوه این شرکت تایید کرد که برای توسعه بازی Apex Legends و دیگر محصولات مربوط به سری «تایتان‌فال» (Titanfall) برنامه‌هایی دارد.

به علاوه این شرکت تایید کرد که برای توسعه بازی Apex Legends و دیگر محصولات مربوط به سری «تایتان‌فال» (Titanfall) برنامه‌هایی دارد. در همین گزارش دوباره تاکید شد که بازی «استار وارز: فالن اُردر» (Star Wars Jedi: Fallen Order) که قبلا اعلام شده بود در دست ساخت توسط شرکت Respawn Entertainment است قرار است در پاییز سال جاری میلادی عرضه شود.

الکترونیک آرتز همچنین در حین کنفرانس خبری خود اعلام کرد که در این سال یک بازی جدید از سری تایتان‌فال منتشر خواهد کرد که پیچش جدیدی در داستان این سری محبوب ایجاد خواهد کرد.

بازی Plants vs Zombies

بیانیه کامل «بلیک یورگنسن» (Blake Jorgensen) رییس امور مالی و اجرایی شرکت EA به این صورت است:

«در این سال پر فراز و نشیب برای بازی‌های ویدیویی، سری بازی فیفا همچنان عملکرد قوی خود را حفظ کرده است. در دیگر حوزه‌های شرکت‌، در حال تغییر و بهبود کارهای اجرایی و تمرکز بر تحقیق و توسعه هستیم. در آینده قصد داریم که بازی جدید خود به نام «اَنتم» را منتشر کنیم. همچنین می‌خواهیم که بازی Apex Legends و دیگر محصولات مربوط به بازی تایتان‌فال را گسترش بدهیم. در آینده بازی‌های جدیدی از عناوین گیاهان علیه زامبی‌ها و نید فور اسپید عرضه می‌کنیم. به علاوه در کنار دیگر بازی‌های ورزشی خود در پاییز بازی استار وارز: فالن اُردر را نیز عرضه خواهیم کرد.»

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post قسمت‌های جدیدی از نید فور اسپید و تایتان‌فال در ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala