در جریان گزارش مالی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، ایو گیلموت (Yves Guillemot)، رئیس این شرکت جزئیاتی از دلیل حذف بازی The Division 2 از استیم (Steam) و عرضه‌ی انحصاری آن برروی فروشگاه اپیک گیمز و یو پلی منتشر کرد. بنابر گفته‌ی ایو گیلموت، دلیل اصلی حذف The Division 2 از استیم و عرضه‌ی آن برروی فروشگاه اپیک گیمز و یو […]

یوبی‌سافت: دلیل اصلی انتقال The Division 2 به فروشگاه اپیک گیمز، افزایش توجه کاربران به یوپلی بوده است

در جریان گزارش مالی شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، ایو گیلموت (Yves Guillemot)، رئیس این شرکت جزئیاتی از دلیل حذف بازی The Division 2 از استیم (Steam) و عرضه‌ی انحصاری آن برروی فروشگاه اپیک گیمز و یو پلی منتشر کرد.

بنابر گفته‌ی ایو گیلموت، دلیل اصلی حذف The Division 2 از استیم و عرضه‌ی آن برروی فروشگاه اپیک گیمز و یو پلی، جلب نظر بازی‌بازان برای استفاده بیشتر از فروشگاه اختصاصی ای شرکت یعنی یوپلی بوده است.

تعداد فروشگاه‌ها در حال افزایش است و همه‌ی آن‌ها در تلاش برای به دست آوردن محتوای مختلفی هستند. با توجه به این موضوع، ما از فرصت پیش آمده برای جلب نظر بازی‌بازان به فروشگاه شرکت و همچنین یکی از شرکایی که برای بازی‌های ما ارزش قائل‌ است و در عین حال شرایط بهتری را فراهم می‌کند، استفاده کردیم. آمار اولیه نشان از حمایت بازی‌بازان دارد به طو‌ری که تعداد نسخه‌های پیش خرید شده The Division 2 از نسخه‌ی اول بیشتر است و تعداد نسخه‌ی پیش خرید شده از طریق فروشگاه یوپلی شش برابر افزایش یافته است. ما بر این باوریم که این معامله در بلند مدت به نفع یوبی‌سافت خواهد بود.

همچنین در جریان این گزارش مالی، شرکت یوبی‌سافت جزئیاتی از مدت زمان سپری شده در نسخه‌ی بتای The Division 2 منتشر کرد که نشان می‌دهد بازی‌بازان به طور میانگین به مدت ۵ ساعت به تجربه‌ی آن پرداخته‌اند.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 در تاریخ جمعه ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۱۵ مارس ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. در پایان می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی به مطالعه مصاحبه منتشر شده از توسعه‌دهندگان بپردازید.

منبع متن: gamefa