بازی Assassin’s Creed Odyssey یکی از موفق‌ترین عناوین سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود. اگر جزو کسانی هستید که به شکار تروفی علاقه دارید و قصد تهیه‌ی آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی را نیز دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا از لیست دقیق تروفی‌های سومین بسته‌ی الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey مطلع شوید. سری بازی‌های Assassin’s Creed همیشه […]

فهرست تروفی‌های سومین بسته‌ی الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey

بازی Assassin’s Creed Odyssey یکی از موفق‌ترین عناوین سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود. اگر جزو کسانی هستید که به شکار تروفی علاقه دارید و قصد تهیه‌ی آخرین بسته‌ی الحاقی این بازی را نیز دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا از لیست دقیق تروفی‌های سومین بسته‌ی الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey مطلع شوید.

سری بازی‌های Assassin’s Creed همیشه جزو پرطرفدارترین عناوین دوره‌ی خود بوده‌اند. داستان‌هایی تاریخی، گرافیک مثال‌زدنی و البته گیم‌پلی خوب، همگی دست به دست یکدیگر دادند تا این سری را به چیزی که اکنون می‌بینیم تبدیل کنند. آخرین نسخه‌ی این سری نیز با نام Assassin’s Creed Odyssey که در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد، فراتر از انتظارات همگان عمل کرد و تقریبا با یک شاهکار روبرو بودیم. در این میان، شکارچیان تروفی دست به کار شدند و یکی یکی به سراغ انواع مختلف تروفی‌های این بازی رفتند. اگر جزو این دسته از بازی‌بازان هستید و به دنبال کامل کردن گنجینه‌ی تروفی‌هایتان، اکنون با لیست تروفی‌های سومین بسته‌ی الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey تحت عنوان Legacy of the First Blade: Episode 3 در خدمت شما هستیم.

قابل ذکر است که لیست زیر هیچ‌گونه اسپویلی ندارد و شما به راحتی می‌توانید آن را مطالعه کنید. شما با بدست آوردن تمامی تروفی‌های این بسته‌ی الحاقی، مجموعا ۱۵۰ امتیاز بدست می‌آورید. در این بسته‌ی الحاقی ۵ تروفی وجود دارد که شامل ۴ تروفی برنز (که یکی از آنان مخفی است) و یک تروفی طلایی می‌شود. هر یک از تروفی‌های برنز ۱۵ امتیاز و تروفی طلایی نیز به تنهایی ۹۰ امتیاز به شما می‌دهد. در قسمت زیر می‌توانید این تروفی‌ها را مشاهده کنید.

نوع تروفی نام تروفی توضیحات تروفی
برنز Seeing Red ۱۰ تن از دشمنان را با استفاده از قابلیت Fury of the Bloodline به قتل برسانید.
برنز (مخفی) Bittersweet Beginnings امنیت را به خاندان خود بازگردانید.
برنز Surgical Sniper سلامتی خود را با کشتن ۱۰ تن از دشمنان بازگردانید در هنگامی که سلاح Golden Harbinger را بدست دارید.
برنز Kingmaker سلاح Sword of Kings را بدست آورید.
طلایی For Love of Persia تمامی Ancient ها را در حزب دامینین (Order of Dominion) که در Messenia هستند را به قتل برسانید.

بازی Assassin’s Creed Odyssey هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی تحت عنوان RPG + Assassin’s Creed ، یک ترکیب جادویی | نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed: Odyssey را مطالعه کنید. نقد ویدئویی این بازی نیز برای شما در این نشانی مهیا شده است. برای اطلاع از عملکرد عمومی این بازی نیز می‌توانید به تحلیل فنی آن در اینجا مراجعه کنید.

منبع متن: gamefa