امروز برای باری دیگر استودیوی بازی‌سازی تری‌آرک (Treyarch)، به معرفی یکی دیگر از نقشه‌های جدید بازی Call of Duty: Black Ops ۴ پرداخت که توجه‌ی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به خود جلب کرده است. این استودیوی قدرتمند، با انتشار یک عکس، از نقشه‌ی نوینی که به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد، رونمایی کرد. همان‌طور که در جریان هستید، طی چند روز گذشته، استودیوی بازی‌سازی تری‌آرک از تغییرات جدید و منحصر به فرد نقشه‌ی بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops ۴ […]

یکی از نقشه‌های جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 معرفی شد

امروز برای باری دیگر استودیوی بازی‌سازی تری‌آرک (Treyarch)، به معرفی یکی دیگر از نقشه‌های جدید بازی Call of Duty: Black Ops ۴ پرداخت که توجه‌ی بسیاری از بازی‌بازان و کاربران را به خود جلب کرده است. این استودیوی قدرتمند، با انتشار یک عکس، از نقشه‌ی نوینی که به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد، رونمایی کرد.
همان‌طور که در جریان هستید، طی چند روز گذشته، استودیوی بازی‌سازی تری‌آرک از تغییرات جدید و منحصر به فرد نقشه‌ی بخش بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops ۴ حکایت کرد. اما اطلاعات زیادی و جزئیات بیشتری در اختیار بازی‌بازان و هواداران قرار نگرفت. برای مطالعه‌ی بیشتر حول این موضوع، از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید.

پس از ماه‌ها انتظار برای به‌روزرسانی قسمت بتل رویال بازی Call ofDuty: Black Ops ۴، تنها یک هفته‌ی دیگر تا شروع فصل جدید این بازی باقی مانده است که بسیاری ازبازی‌بازان و کاربران، بی‌صبرانه منتظر ارائه‌ی آن هستند. حال به تازگی، تیم‌ سازنده‌ی بازی Call of Duty: BlackOps ۴، به معرفی یک از نقشه‌های جدید بخش چند نفره‌ی این عنوان پرداخته است که بی‌شک، تجربه‌ای بی‌نظیر و نوین را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار می‌دهد.

این نقشه‌ی جدید که طبق بعضی از گفته‌ها و شایعات، یک کازینو به حساب می‌آید، با در اختیار گذاشتن محیطی استثنایی، فضایی دیگر را برای مبارزه ایجاد می‌کند. همان‌طور که در عکس منتشر شده از سوی استودیو مشاهده می‌کنید، چندین نمایشگر نشان داده شده است که بعضی از آن‌ها، به نمایش بخش‌های مختلف این نقشه‌ی جدید می‌پردازند. البته به‌طور دقیق نمی‌توان بیان کرد اما به نظر می‌رسد که بخش‌هایی مثل لابی و ردیف‌هایی تشکیل شده از دستگا‌های مختلف، در این مانیتورها نشان داده شده است.

حال باید منتظر ماند تا استودیوی تری‌آرک، جزئیات بیشتری را در اختیار بازی‌بازان و علاقه‌مندان به این بازی تیراندازی بی‌نظیر قرار دهد.بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شایان ذکر است که شما می‌توانید قبل از خرید این عنوان، ویدئوی هایلایت گیمفا در مورد نکاتی که باید پیش از خرید این بازی بدانید را مشاهده کنید. به علاوه می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره Call of Duty: Black Ops 4، نقد و بررسی این عنوان به قلمامیرمهدی نامجو را مطالعه کنید. همچنین اگر از طرفداران پر و پا قرص این بازی تیراندازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تحلیل فنی و بررسی عملکرد بازی Call of Duty: Black Ops 4 را از طریق این لینک مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa