اگر فکر کردید بازی‌های The Last of Us Part 2 ، Death Stranding، Concrete Genie، Days Gone، Ghost Of Tsushima، Dreams و چند بازی دیگر مانند آنها، تمام چیزی است که پلی‌استیشن ۴ در چنته دارد، کاملا در اشتباه هستید. گزارش جدیدی به دست رسیده که گویا سونی بازی‌های دیگری هم برای پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت دارد.

طبق گفته‌ی «دنیل احمد»، تحلیل‌گر صنعت بازی، سونی چندین بازی برای پلی‌استیشن ۴ دارد که هنوز آنها را معرفی نکرده است. بعضی از آنها (یا شاید همه آنها) بر اساس مجموعه‌های شناخته شده معروف هستند که نشان می‌دهد بازی‌های بزرگی خواهند بود.

احمد در ResetEra این چنین نوشته است: «۲۰۱۹ سال خوب دیگری برای این پلتفرم بازی خواهد بود. تعداد بالای کنسول‌های فروخته شده، فروش هرچه بیشتر عناوین دیجیتالی، پشتیبانی خوب شرکت‌‌های مستقل از سونی، بازی‌های خوب خود سونی و سابقه درخشان گذشته پلی‌استیشن ۴ همگی در این امر دخیل هستند. عناوینی که قرار است در نیمه اول سال منتشر شوند معلوم هستند ولی برنامه نیمه دوم سال هنوز در حال تغییر است. سونی هنوز چند بازی (بر اساس مجموعه‌های شناخته شده) برای پلی‌استیشن ۴ دارد ولی من خبر دارم که صحبت‌هایی شده که چند بازی برای کنسول نسل بعد هم ساخته شود. به طور کلی تمرکز سونی بر پلتفرم پلی‌استیشن ۵ است. البته هنوز زود است که درباره کنسول‌های نسل بعد صحبت کنیم و باید منتظر اخبار در رویداد GDC بعدی باشیم».

همان‌طور که خواندید به احتمال زیاد بسیاری از این عناوین برای هر دو کنسول منتشر خواهند شد و گزارشات زیادی وجود دارد که کنسول پلی‌استیشن ۵ در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. سوال اصلی این است که چه استودیوهایی این بازی‌ها را می‌سازند؟

اگر قرار است این بازی‌ها در سال ۲۰۲۰ عرضه شوند احتمالا خود سونی مشغول ساخت آن‌هاست.

بازی PS4

البته تمام این اخبار فعلا در حد شایعه است. با این‌که بیشتر آنها منطقی می‌رسند و منبع آنها مورد اطمینان است با این حال هیچ کدام از آنها توسط سونی تایید نشده‌اند. چون خود سونی درباره این شایعات حرفی نزده است به همین دلیل در حد شایعه باقی می‌مانند.

هر چند سونی اعلام کرده است که در رویداد E3 سال بعد شرکت نخواهد کرد، گمانه‌زنی‌ها کماکان در مورد کنسول پلی‌استیشن ۵ و بازی‌های آن ادامه دارد.

منبع: ResetEra

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post سونی هنوز تعدادی از بازی‌های مهم پلی‌استیشن ۴ را معرفی نکرده است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala