طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی جدیدترین به‌روزرسانی بازی Two Point Hospital منتشر شده که قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. بازی Two Point Hospital در تابستان سال گذشته‌ی میلادی به طور رسمی توسط شرکت بزرگ سگا (Sega) منتشر شد. این عنوان در دسته‌ی آثار مدیریتی قرار می‌گیرد و گیم‌پلی بازی، حول […]

انتشار جدیدترین به‌روزرسانی بازی Two Point Hospital

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی‌های ویدئویی، به تازگی جدیدترین به‌روزرسانی بازی Two Point Hospital منتشر شده که قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند.

بازی Two Point Hospital در تابستان سال گذشته‌ی میلادی به طور رسمی توسط شرکت بزرگ سگا (Sega) منتشر شد. این عنوان در دسته‌ی آثار مدیریتی قرار می‌گیرد و گیم‌پلی بازی، حول محور مدیریت یک بیمارستان بزرگ دنبال می‌شود. شما می‌توانید در این مجموعه، کارها و فعالیت‌های زیادی انجام دهید که به نوبه‌ی خود، این بازی را به یک عنوان سرگرم کننده تبدیل میکند.

از زمان انتشار بازی تاحالا، به‌روزرسانی‌ها و محتویات مختلفی برای Two Point Hospital منتشر شده و همین موضوع، رضایت و استقبال کاربران را به دنبال داشت. پیش‌تر شاهد انتشار یک به‌روزرسانی جدید برای بازی بودیم که حالت سندباکس را به آن اضافه می‌کرد. در جریان این حالت، قابلیت‌ها و امکان تغییر تنیظمات بسیار زیادی به بازی‌بازان ارائه می‌شد تا بتوانند خردترین فعالیت‌ها را در مجموعه‌ی درمانی خود انجام دهند. مثل تغییر خرید و فروش موارد بیمارستانی، کاهش یا افزایش میزان حقوق کارکنان یا تنظیم دمای هوای محیط.

اکنون به‌روزرسانی تازه‌ای که به طور رایگان به دست کاربران رسیده، Interior Designer نام دارد و بیشترین تمرکز خود را، برروی موارد ظاهری و زیبا‌سازی بیمارستان گذاشته است. کاربران می‌توانند با دریافت این به‌روزرسانی، تغییرات ظاهری بسیار زیبایی در این مجموعه ایجاد کنند. مثل تغییر دکوراسیون کلی بیمارستان و جا به جایی اجزا و اشیاء، استفاده از کاشی‌های جدید، کاغذ دیواری و رنگ آمیزی دیوارها. این به‌روزرسانی از طریق قابلیت Steam Workshop شبکه‌ی استیم عرضه شده و تلاش‌های مکرر سازندگان آن را به دنبال داشته است. از این طریق، کاربران تغییرات و ایده‌های دیگر کاربران در بازی خود عملی خواهند کرد و یا برعکس، قادر خواهند بود تا خود در بازی تغییراتی ایجاد کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

همان‌طور که اشاره شد، قابلیت نصب کاغذ دیواری در محیط بازی وجود دارد. طرح‌های مختلفی برای این قابلیت در بازی پیاده‌سازی شده اما شما می‌توانید هر تصویری که مدنظر دارید را برروی دیوارها نصب کنید. برای انجام این کار، می‌بایست برروی نقطه‌ی مورد نظر کلیک کرده و شاهد بازشدن بخش تنظیمات ظاهری آن باشید. سپس می‌توانید از طریق گزینه‌های مختلفی که وجود دارد، تغییرات لازم را در بیمارستان خود انجام دهید. این بخش تنظیمات، تنها مربوط به قسمت کاغذ دیواری نبوده و افزودن آیتم‌های بیمارستانی و تزئینی جدید از همین طریق، قابل انجام است. نا گفته نماند که تمامی آیتم‌های ظاهری اضافه شده به بازی، از قیمت‌های خاصی برخوردار هستند و می‌توانید با توجه به درآمد و بودجه‌ی کلی خود، آن‌ها را خریداری نمایید.

منبع متن: gamefa