به تازگی یکی از طرفداران خوش ذوق بازی Battletech اقدام به ساخت و انتشار یک بسته گسترش‌دهنده با ویژگی‌ها و حالت‌های مختلف کرده است که در ادامه با ویژگی‌های آن آشنا خواهیم شد. بازی Battletech مدت‌ها قبل برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و از همان ابتدا بازی‌بازان زیادی را جذب کرد. سازندگان نیز برای […]

بسته گسترش‌دهنده جدیدی برای بازی Battletech منتشر شد

به تازگی یکی از طرفداران خوش ذوق بازی Battletech اقدام به ساخت و انتشار یک بسته گسترش‌دهنده با ویژگی‌ها و حالت‌های مختلف کرده است که در ادامه با ویژگی‌های آن آشنا خواهیم شد.

بازی Battletech مدت‌ها قبل برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و از همان ابتدا بازی‌بازان زیادی را جذب کرد. سازندگان نیز برای این عنوان به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مختلفی در دسترس قرار دادند که باعث افزایش هواداران هم شد. حتی اوایل سال گذشته شاهد عرضه‌ی یک نسخه‌ی بازسازی شده برای این بازی بودیم. استودیوی سازنده این بازی تابستان امسال یک بسته گسترش‌دهنده نیز برای آن منتشر کرد که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این نشانی مطالعه کنید.

حال یکی از بازی‌بازان حرفه‌ای یک بسته گسترش‌دهنده را برای این بازی در دسترس قرار داده است. این بسته شامل وسایل نقلیه، سلاح‌ها و یک حالت مبارزه‌ای جدید است. همچنین برخی مشکلات بازی نیز رفع شده است که تجربه‌ی استفاده از آن را به مراتب لذتبخش‌تر می‌کند. اگر شما هم از طرفداران Battletech هستید، این بسته گسترش‌دهنده را هرگز از دست ندهید.

منبع متن: gamefa