باید اعتراف کنیم که دیگر گرافیک خیره‌کننده و پرجزئیات، یکی از اصلی‌ترین معیار‌های همه ما برای دوست داشتن یا نداشتن یک بازی ویدیویی و در مقیاس بزرگ‌تر، موفقیت آن در بازارهای جهانی به شمار می‌رود.

اما یک لحظه بیایید تصور کنیم که همین غول‌های گرافیکی دوره و زمانه ما، با حفظ تمامی محتوای خودشان، به سال‌های خیلی دور مثلا 1998 یا قبل‌تر برگشته و ساخته شده بودند. فکر می‌کنید آن وقت چه سر و ظاهری پیدا می‌کردند؟! چهره‌های بی‌روح و زمخت، محیط‌های پیکسلی زشت، انیمیشن‌های درب و داغون و........ بله همه این موارد، شناسه بازی‌هایی بودند که در آن دوران منتشر می‌شدند. خب آیا بازهم بازی‌هایی که به آن‌ها عشق می‌ورزید با این مشخصات، دوست‌داشتنی باقی می‌مانند؟

خوشبختانه یکی از کاربران خوش‌ذوق فضای مجازی در کانال 98DEMAKE پیش از ما به این فکر افتاده بوده و با ساخت ویدیوهای کوتاه سعی کرده است که بازیکنان را با همراه بازی‌ها هم‌سفر گذشته کند. ما نیز در پردیس‌گیم تصمیم گرفتیم تا هرچندوقت یک بار سری به ویدیوهای هیجان‌انگیزش زده و گذشته‌هایی را که هیچ‌گاه رخ ندادند متصور شویم.

در این قسمت به سراغ بازی Uncharted می‌رویم، یکی از شاخص‌ترین و محبوب‌ترین عناوینِ ژانر اکشن-ماجراجویی که امسال 10 سالگی خود را جشن گرفت. اما اگر Uncharted در دوران PS1 روانه بازار می‌شد، شاهد چه نوع گرافیکی بودیم؟ و البته گیم‌پلی بازی نیز چه حالتی به خود می‌گرفت؟

از شما دعوت می‌کنیم نظاره‌گر این ویدئو باشید تا پاسخ این سوال را بیابید:


دانلود SD - دانلود HD

تماشا بصورت Full Screen

در همین رابطه:

اگر Max Payne در سال 1996 ساخته شده بود...

اگر Far Cry 5 ‌در سال 1998 معرفی شده بود ...

اگر The Last of Us Part II ‌در سال 1998 معرفی شده بود 

اگر CUPHEAD ‌در سال 1998 ساخته شده بود ...

منبع متن: pardisgame