تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی جدید Little Devil Inside، تجربه‌ای منحصربه‌فرد با گرافیک هنری خیره‌کننده

استودیو بازی‌سازی Neostream Interactive به تارگی‌ تریلری جدید از عنوان در دست ساخت خود یعنی Little Devil Inside منتشر کرده است. این بازی که شامل عناصر نقش‌آفرینی و بقا است برای زمانی طولانی در سکوت خبری فرو رفته بود اما هم‌اکنون سازندگان با انتشار این تریلر به طرفداران ثابت کردند که این بازی هنوز در حال ساخت است و همچنین میزان پیشرفت خود در پروسه ساخت آن را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers در این تریلر ما شاهد انجام کارهای متفاوتی به وسیله شخصیت بازی از جمله قطع کردن کاکتوس‌ها برای به دست آوردن آب یا مبارزه با عده‌ای از دشمنان خود بر روی یک الاغ هستیم. Little Devil Inside علاوه بر گیم‌پلی گسترده و سرگرم‌کننده از سبک‌هنری خاص و دوست‌داشتنی خود بهره می‌برد و  همچنین شیوه طراحی محیط و مراحل نیز در این بازی در نوع خود منحصر‌به‌فرد به نظر می‌رسند. 

به گفته سازندگان شما در این بازی می‌توانید جهانی به بزرگی جهان بازی Borderlands را گشته و با انواع مختلف موجودات به مبارزه بپردازید و مراحل فرعی بازی را به پایان برسانید، این در حالی است که باید همواره مراقب سلامت شخصیت اصلی بازی بوده و نیاز‌های او را برطرف کنید. سازندگان اعلام کرده‌اند که این بازی به طور کلی می‌تواند حدود 100 ساعت شما را سرگرم کند، 20 ساعت برای به پایان رساندن داستان اصلی و 80 ساعت برای به پایان رساندن مراحل فرعی که البته انجام‌شان کاملا اختیاری است.

متاسفانه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی مشخص نشده است اما به احتمال زیاد در اواسط تابستان سال 2018 قابل تجربه خواهد بود. قابل ذکر است که Little Devil Inside برای هر سه پلتفرم XOne، PS4 و کامپیوترهای شخصی در حال توسعه است. شما می‌توانید تریلر جدید این عنوان را در زیر مشاهده کرده و در پایان، نظرات خود را در رابطه با آن با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود SD  دانلود HD

تماشا به صورت Fullscreen

منبع متن: pardisgame