بالا رفتن احتمال انتشار یک دنباله برای The Division

چند هفته پیش بود که تعدادی از فعالان در حوزه نقد بازی مقالاتی در رابطه با آپدیت‌های نه‌چندان بزرگ عنوان The Division منتشر کرده و این موضوع را زیر سوال بردند. به نظر می‌رسد که سازندگان این بازی یعنی استودیو Massive Entertainment صدای این افراد و طرفداران بازی را شنیده‌اند چرا که به تازگی بزرگ‌ترین به‌روزرسانی رایگان بازی منتشر شد که البته متاسفانه از مراحل داستانی جدید در آن خبری نیست. اما هم‌اکنون به نظر می‌رسد که سازندگان نقشه‌های زیادی برای آینده این بازی دارند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، یکی از سرپرست‌های استودیو Massive Entertainment یعنی شخص "دیوید پولفلت" در مصاحبه‌ای با خبرنگار وب‌سایت IGN اعلام کرد که بسیار مشتاق است که جهان The Division فرا تر از نسخه اول برود. پولفلت می‌گوید: 

"من اعتقاد دارم که The Division یک برند تجاری فوق‌العاده است که داستان‌های بی‌نظیر بسیاری را می‌توان در جهان آن خلق کرد. کارهای بسیاری بود که ما در بازی اول انجام‌شان ندادیم و پیاده‌سازی آن‌ها در عنوانی جدید می‌تواند عالی از کار در بیاید. من واقعا اعتقاد دارم که The Division می‌تواند عمر زیادی داشته باشد و با گفتن این حرف، منظورم تنها آنلاین نگه داشتن بازی فعلی نیست."

زمانی که خبرنگار IGN از او درخواست اطلاعات بیشتری کرد پولفلت با لبخندی آرام جواب داد که هم‌اکنون نمی‌تواند بیشتر راجع به این موضوع صحبت کند. با توجه به علاقه ناشر این بازی یعنی شرکت Ubisoft به ساخت دنباله‌های بسیار برای بازی‌های خود و همچنین فروش مناسب این بازی، تصور این‌که یک دنباله برای آن در حال ساخت باشد چندان دور از ذهن نیست.

پولفلت در ادامه اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند The Division را با ارائه به‌روزرسانی‌های بسیار تا مدتی طولانی زنده نگه دارند و تجربه‌ای عالی را برای طرفداران خود رقم بزنند. نظر شما درباره انتشار یک دنباله برای این بازی چیست؟ آیا شخصا از این موضوع خشنود خواهید شد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame