Rockstar Games برای ساخت یک بازی جهان‌باز نیرو استخدام می‌کند

به‌نظر می‌رسد سازنده بازی‌هایی مثل Grand Theft Auto و Red Dead Redemption یعنی Rockstar Games پیش از انتشار کنسول‌های PS5 و Xbox Scarlett در سال آینده، قصد بهبود نیروها و تعداد کارمندان خود را دارد.

در یک رشته توئیت جدید توسط جیمز سیگ‌فیلد، ژورنالیست Geeks Worldwide، گفته شد که شرکت Warner Bros از سال 2013 تاکنون ساخت 2 بازی جهان‌باز از Superman را لغو کرده است.

ممکن است The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 زودتر از آنچه فکر می‌کنید بر روی کنسول Nintendo Switch منتشر شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از یک منبع داخلی با نام Sabi، این عنوان مورد انتظار برای عرضه در سال 2020 برنامه‌ریزی شده است البته احتمال تاخیر خوردن آن وجود دارد چرا که Nintendo سابقه چنین اقداماتی را دارد و احتمالاََ بازی به تاریخ پیش‌بینی شده نرسد. از طرفی هیچ بازه دقیق‌تری اعلام نشده و به نظر می‌رسد بازی تا به این لحظه برای عرضه در سال 2020 برنامه‌ریزی شده است.

مطمئنا قضایای فیلم سونیک را به خاطر دارید؛ قضایایی که با انتشار تریلر این فیلم شروع شدند. طراحی سونیک در فیلم آن‌قدر بد و ترسناک بود که طرفداران این شخصیت، چند وقتی شبکه‌های اجتماعی را به پلتفرمی برای سخره گرفتن سازندگان فیلم تبدیل کرده بودند. کارگردان فیلم سونیک هم در پاسخ به بازخوردهای منفی، خبر از طراحی دوباره‌ی سونیک در فیلم داد. تریلر جدید فیلم سونیک عرضه شده است و توانسته‌ایم برای اولین بار، طراحی جدید این شخصیت را ببینیم. سونیک جدید، بسیار خوب از آب درآمده است.

پلتفرم بازی گوگل، یعنی سرویس استریم استیدیا تا کمتر از یک هفته‌ی دیگر در اختیار خریداران آن قرار می‌گیرد. گوگل هم لیست کامل بازی‌هایی که قرار است در روز راه اندازی استیدیا در دسترس باشند را منتشر کرده است؛ لیستی که بازی‌های بزرگ و خوبی مثل قسمت جدید فرقه اساسین و رد دد ریدمپشن را در خود جای داده است.


چندی پیش نشریه‌ی GamesIndustries طی مقاله‌ای در باب وضعیت پلی‌استیشن، عدم حضورش در رویدادهای مهم صنعت بازی، و اشاره به تغییرات گسترده اخیر، خصوصا در سطوح بالای مدیریتی، نگرانی خود را نسبت به آینده این وزنه صنعت اعلام داشت. «جیم رایان» (Jim Ryan) – رئیس پلی‌استیشن – در پاسخ، و طی گفتگوی مفصلی با این نشریه، به بسیاری از این نگرانی اشاره کرده است. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به مهمترین بخشهای این مصاحبه.

تماشا کنید: مقایسه‌ی گرافیک بازی Death Stranding بر روی PS4 و PS4 Pro

هفته‌ی گذشته بود که وبسایت Digital Foundry که بخاطر مقایسه‌ی عملکرد فنی بازی‌ها(گرافیک، نرخ فریم و...) بر روی پلتفرم‌های مختلف شناخته‌ می‌شود، با انتشار ویدئویی به بررسی عملکرد فنی بازی Death Stranding بر روی کنسول PS4 PRO پرداخت. طبق گفته‌های دیجیتال فاندری، این موضوع کاملا منصفانه است که Death Stranding را بنچمارکی جدید برای کنسول‌های نسل هشتم بدانیم. اما در انتهای نسل هشتم، کنسول پایه‌ی PS4 چگونه در اجرای جدیدترین ساخته‌ی "هیدئو کوجیما" عمل می‌کند؟