« نسخه کم حجم Black Box به آخر پست اضافه شد »

سرانجام پس از یک سال انتظار کمپانی معروف Konami Digital Entertainment سری جدید بازی PES 2014 را با قابلیت های جدید و ویژگی ها متععدی انتشار کرد که بدون شک این سری از بازی با دیگر نسخه ها بسیار متاوت تر و جذاب تر است. اولین چیزی که در نمایشگاه E3 کمپانی کونامی آن را برای عموم توصیف کرد موتور جدید بازی است که FOX Engine نام دارد, شاید این موتور چیزی نباید که به چشم آید ولی تیم سازنده ی PES حدود چهار سال در توکیو ژاپن برای رسیدن به این موتور و ایجاد یک بازی کاملا حرفه ای با سطح بالاتر وقت گذاشته است.

بدون شک بازی PES 2014 یک بازی کاملا متفاوت و منحصر به فرد در مقایسه با سری های قبلی است که منتشر میشود, دیگر هیچ محدودیتی در مدیریت بازیکنان, دریافت توپ و ارسال پاس وجود ندارد, پلیر میتواند با حالت های مختلف به استقبال توپ برود و یا نوع دریافت خود را مشخص کند, حتی با ایجاد تکنیک های سایه زنی میتواند رقیب را دریبل کرده و از آن عبور کنید, اینکه به کدام قسمت توپ ضربه بزنید و چگونگی پاس دادن ها در دستان شماست. موتور فیزیک بازی Barycentre physics نام دارد. در این موتور، هر بخش بدن وزن مربوط به خود را دارد. PES 2014 اعتقاد بر آن دارد که ستاره های هر تیم میتواند ستون اصلی آن تیم باشند از جمله این ستاره ها میتوان و مسی و رونالدو اشاره کرد و شرکت کونامی وقت بیشتری و خلق بازیکنان ستاره صرف کرده چراکه آن ها با دادن پاس های حرفه ای و ضریب هوشی بالاتر میتوانند موقعیت های خوبی را برای هم تیمی خود ایجاد کنند.

TrueBall یک فناوری جدید در PES 2014 میباشد که رابط اصلی بین دخالت بازی و توپ است، این فناوری به بازیکنان اجازه می دهد تا برای به دام انداختن حریفان خود با آنالوگ کنترلر کنسول خود سرعت بازیکن خود را تعیین کند و توپ را از حریف بگیرد, همچنین هیچ محدودیتی برای کنترل حرکتی توپ وجود ندارد و به همین دلیل نهاد فردی شکسته میشود و شما در هر قسمت زمین میتوانید مثلت تاکتیکی اجاد کنید و بازیکنان با تکنیک های فردی خود از رغیبان عبور کنند این در حالیست که در نسخه های قبلی PES بازیکنان برای اجرای تکنیک های فردی خود فضای زیادی نداشتند. در PES 2014 بازیکنان می توانند توپ را در حال حرکت کنترل کنند، و با استفاده از سرعت و تغییر مسیر حرکت خود بازیکن مقابل خود را از پیش رو بردارند.

 

بازیکنان در فاصله های طولانی قابلیت کنترل توپ با دو پا را دارا میشوند, این قابلیت بر حسب فاصله شما با فاصله حریف تعیین میشود و بازیکن میتواند با پای مانوری خود توپ را کنترل کند, زدن ضربه های کوتاه و ریز به تیپ برای تسلط بیشتر و همچنین قدرت نگه داشتن توپ در میان بازکنان حریف برای اتلاف وقت و عصبانی کردن بازیکن رغیب از ویژگی های دیگر این بازی است, البته لازم به ذکر است که قدرت نگه داشتن توپ در هر بازیکن وابسته به قدرت فیزیکی و تکنیک های دارد چراکه بازیکنان حرفه ای حتی با یک حرکت هم میتوانند رغیب را سردرگم کنند.

مبارزه ی فیزیکی بین بازیکنان در هر بازی بخشی حیاتی است. تماس بدنی یکپارچه بین چند بازیکن در این عنوان یک ایده ی جدید است که به جای یک سری از انیمیشن های از قبل تعیین شده تحت شرایط خاص رخ می دهد. در این بازی سیستم MASS در هر وضعیتی عمل می کند، و کاملا به واکنش های یک بازیکن وابسته است. MASS جهت و نیرویی است که بازیکنان در هر زمان با آن روبرو می شوند. نکته ی جالب توجه این است که هنگامی که بازیکنان تلو تلو می خورند و در یک زمان کوتاه به حالت عادی خود باز می گردند، با استفاده از قد و قامت بلند یک بازیکن می توانید توپ را به خوبی حمل کنید و توپ را کامل در اختیار داشته باشید. در حال حاضر PES 2014 از سبکها و دریبل های خوبی برخوردار است به طور مثال شما می توانید از انواع دریبل ها و تکنیک ها استفاده کنید.

بازی به گونه ای ساخته شده که بصورت واقع گرایانه میتواند رو ذهن پلیر تاثیر بگذارد و بازیکن خود را در زیمن بازی فرض کند, کونامی با استفاده از موتور FOX Engine به این قابلیت پر و بال بیشتری داده و بازیکنان بصورت نامحودد در زمین قابل کنترل هستند.

بخش دیگر که تغییرات بسیار کرده است زدن ضربه های آزاد و پنالتی است , این دو بخش علاوه بر اینکه قابلیت های جدیدی را بخود گرفته است بازیکن میتواند سرعت و مسیر توپ را بصورت حرفه ای تغییر دهید و همچنین گولر علاوه بر شانس بیشتری که برای دریافت توپ دارد میتواند مسیر پیش فرض خود برای جهش بیشتر را انتخاب کند.

گرافیک بازی بسیار طبیعی است و متمرکز بر photo-realism میباشد.در یکی از تصاویر جزییات چهره ی بازیکن ژاپنی بسیار بالاست و تمامی منافذ پوستی وی دیده میشود. تمامی عوامل بازی با جلوه های خاص و ویژه ساخته شده اند و تمامی ایتم ها بصورت کاملا واقعی برای نمایش واقعی تر مورد پردازش قرار گفته اند, شادی و ناراحتی و حالت های مختلف بخوبی بر روی چهر های بازیکنان قرار میگیرند.

برای اولین بار لیگ قهرمانان آسیا به PES 2014 اضافه شده است، انتظار می رود که تورنمنت لیگ قهرمانان اروپا به زودی به PES 2014 اضافه شود. همچنین در این لیست تیم هایی همچون استقلال و تراکتور و پرسپولیس به PES 2014 اضافه شده اند که میتواند هدیه یا رونمایی بسیار خوبی برای ایرانیان باشد.

سایت دانلود رایگان بسیار خرسند است که جزء اولین سایت پارسی زبان است که این بازی را با توضیحات کامل و نسخه معتبر آماده دانلود کرده است,با PES 2014 گیمر ها میتوانند لذت یک بازی فوتبال حرفه ای را در سیستم خود بچشند و از آن لذت ببرند.

کمترین سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز: Win Xp 32, Vista, Windows 7
  • کارت گرافیک: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
  • پردازنده: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
  • رم: 1 GB
  • فضای آزاد هارد دیسک: 10 GB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c

سیستم پیشنهادی:

  • ویندوز: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8
  • کارت گرافیک: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB
  • پردازنده: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255
  • رم: 4 GB
  • فضای آزاد هارد دیسک: 10 GB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c

دانلود نسخه Black Box با حجم 2.69GB

 دانلود بخش اول : ۱ گیگابایت

 دانلود بخش دوم : ۱ گیگابایت

 دانلود بخش سوم : 794 مگابایت

 رمز : www.fdl.ir

 منبع : دانلود رایگان (اف دی ال)

تـــــوجـــه:

در صورت درخواست سریال در نسخه RELOADED از سریال زیر استفاده کنید:

سریال نصب : WR92-PN7U-Y9YV-EYC3-R2U2