یک سازنده محتوای باسابقه‌ مدعی شده بر اساس گفته‌های چند منبع مختلف، نسخه‌ چهارم Spyro توسط استودیوی Toys for Bob در حال توسعه است. استودیوی Toys for Bob امسال حسابی سرتیتر اخبار بوده. اول تحت تاثیر تعدیل نیروی گسترده Activision Blizzard قرار گرفتند، سپس زمزمه‌های تعطیلی استودیو به گوش رسید، بعد از آن اعلام شد […]

شایعه: استودیوی Toys for Bob در حال ساخت بازی جدید Spyro است

رامتین
۱۱:۴۷ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
شایعه: استودیوی Toys for Bob در حال ساخت بازی جدید Spyro است

یک سازنده محتوای باسابقه‌ مدعی شده بر اساس گفته‌های چند منبع مختلف، نسخه‌ چهارم Spyro توسط استودیوی Toys for Bob در حال توسعه است.

استودیوی Toys for Bob امسال حسابی سرتیتر اخبار بوده. اول تحت تاثیر تعدیل نیروی گسترده Activision Blizzard قرار گرفتند، سپس زمزمه‌های تعطیلی استودیو به گوش رسید، بعد از آن اعلام شد که آن‌ها از Activision Blizzard جدا شده و به عنوان یک استودیوی مستقل فعالیت خواهند کرد و در نهایت خبر همکاری آن‌ها با Microsoft برای انتشار پروژه‌ بعدی‌شان منتشر شد. با این حال، بازی بعدی آن‌ها چیست؟ زمانی که جدایی از Activision Blizzard اعلام شد، استودیو نوشت:

تیم ما برای توسعه داستان‌ها، شخصیت‌ها و تجربیات گیم‌پلی جدید هیجان‌زده است.

این اظهار نظر احتمالاً خبر از ساخت یک بازی کاملاً جدید می‌دهد. از طرف دیگر، گزارش‌ها حاکی از آن است که در جلسه‌ اخیر با کارکنان، مت بوتی (Matt Booty)، معاون اجرایی استودیوهای Microsoft، گفته که عنوان بعدی این استودیو شبیه به بازی‌هایی خواهد بود که Toys for Bob در گذشته ساخته است.

حال یک یوتیوبر به نام Canadian Guy Eh که در زمینه‌ بازی‌های Crash و Spyro محتوا تولید می‌کند، در ویدیوی جدیدی مدعی شده است که می‌داند بازی بعدی چیست: Spyro 4. او می‌گوید این خبر را از چند توسعه‌دهنده در طول کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی (GDC) و همچنین از طریق شایعات قبلی شنیده است و ظاهرا توسعه‌ بازی از ژانویه ۲۰۲۴ (دی ۱۴۰۲) آغاز شده. همچنین جالب است به یاد داشته باشیم که به نظر می‌رسد خود استودیوی Toys for Bob هم در ژانویه، یعنی زمانی که گفته می‌شود توسعه‌ بازی آغاز شده، به شکلی به ساخت Spyro 4 اشاره کرده بود.

Spyro 4 بازی‌ای است که طرفداران سال‌ها انتظارش را می‌کشند؛ بنابراین اگر این شایعه صحت داشته باشد، قطعا افراد زیادی خوشحال خواهند شد. مطمئنا Microsoft هم بدش نمی‌آید که بازی خانوادگی نسبتا شناخته شده‌ای را برای سرویس گیم پس خود داشته باشد. با توجه به سابقه‌ خوب Canadian Guy Eh، این شایعه‌ احتمال صحت بالایی دارد.

اخبار بازی ، بازی ویدیویی
Microsoft, Spyro, Toys For Bob

منبع متن: gamefa