این آخر هفته قرار است به معرفی فیلم Road House و سریال Three-Body Problem بپردازیم. ساخت آثار بازسازی شده از فیلم‌ها و سریال‌های کلاسیک و قدیمی در سال‌های اخیر در هالیوود بسیار بیشتر شده است و استودیوها و شبکه‌های مختلف به دنبال آن هستند تا از موفقیت و محبوبیت فیلم‌های قدیمی بهره ببرند و داستان‌های […]

آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم؟ از Road House تا Three-Body Problem

علی محمدپناه
۱۰:۰۰ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
سریال 3body problem

این آخر هفته قرار است به معرفی فیلم Road House و سریال Three-Body Problem بپردازیم.

ساخت آثار بازسازی شده از فیلم‌ها و سریال‌های کلاسیک و قدیمی در سال‌های اخیر در هالیوود بسیار بیشتر شده است و استودیوها و شبکه‌های مختلف به دنبال آن هستند تا از موفقیت و محبوبیت فیلم‌های قدیمی بهره ببرند و داستان‌های آشنای آن‌ها را برای مخاطبان امروزی به تصویر بکشند. یکی از جدیدترین آثار ساخته شده بدین شکل نیز فیلم Road House است که بر اساس فیلمی به همین نام از سال ۱۹۸۹ میلادی ساخته شده و در زیر بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

در این مطلب از سری مطالب «آخر هفته چه فیلم و سریالی ببینیم» به سراغ معرفی جدیدترین اثر از استودیو مارول و سرویس آنلاین دیزنی پلاس یعنی انیمیشن سریالی «ایکس من ۹۷» می‌رویم، اثری که دنباله‌ای برای انیمیشن سریالی به همین نام از دهه ۹۰ میلادی است و ادامه اتفاقات آن را بازگو می‌کند. در پایان نیز جدیدترین سریال سرویس آنلاین نتفلیکس یعنی سریال Three-Body Problem را معرفی خواهیم کرد. در ادامه همراه با ما باشید.

فیلم Road House

انتخاب سردبیر ، فیلم و سریال ، مقالات سینما
3Body Problem, Road House, Three-Body Problem

منبع متن: gamefa